ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

F1 :GP Ιταλίας: O Fernando Alonso πήρε μια μεγάλη νίκη μέσα στην έδρα της Ferrari



 Ο Fernando Alonso έκανε στο Ιταλικό Grand Prix αυτό που προσεύχονταν όλοι οι φίλοι της Ferrari. Ο Ισπανός με καταπληκτικό αγώνα πήρε μια μεγάλη νίκη μέσα στη Monza και... αναπτέρωσε τις ελπίδες του να κατακτήσει το φετινό πρωτάθλημα. Για να κερδίσει ο Alonso χρειάστηκε να καταβάλλει έναν εκπληκτικό Jenson Button, ο οποίος με στο πρώτο κομμάτι του αγώνα διατηρούσε την πρωτοπορία. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Felipe Massa συμπληρώνοντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για τη Ferrari μέσα στην έδρα της. Ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Nico Rosberg, Mark Webber, Nico Hulkenberg, Robert Kubica, Michael Schumacher και Rubens Barrichello.

Εκκίνηση
Με τον καιρό πάνω από τη Monza να είναι ιδανικός τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid για την εκκίνηση του αγώνα. Όχι όλα όμως καθώς ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ανάγκασε τον Kamui Kobayashi να ξεκινήσει από το pit lane. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Alonso δεν ξεκίνησε καλά και ο Jenson Button βρήκε την ευκαιρία να βρεθεί μπροστά του. Καλύτερα από τον Alonso ξεκίνησε και ο Massa, ο οποίος βρέθηκε δίπλα στον ομόσταβλό του. Οι δύο τους έδωσαν μιαν ιδιάιτερα σκληρή μάχη στις τρεις πρώτες στροφές, με τον Alonso να αποδεικνύεται ελάχιστα πιο αποφασιστικός και να παίρνει τη 2η θέση. Από τη μάχη των δύο οδηγών της Ferrari προσπάθησε να επωφεληθεί ο Lewis Hamilton και να περάσει τον Massa αλλά εκεί που πήγε να «χωθεί» δεν υπήρχε αρκετός χώρος. Έτσι, όταν ο Massa έστριψε, ο εμπρός δεξιά τροχός του βρέθηκε στην πορεία του μονοθεσίου της Ferrari και από την επαφή έσπασε η ανάρτηση. Ως συνέπεια, στην επόμενη στροφή ο οδηγός της McLaren δεν κατάφερε να στρίψει και εγκατέλειψε.

Πιο πίσω, άλλη μία άσχημη εκκίνηση έκαναν τα μονοθέσια της Red Bull, με τον Mark Webber να πέφτει στην 9η θέση και τον Sebastian Vettel στην 7η. Αντίθετα, πολύ καλά ξεκίνησαν οι Mercedes, με τον Nico Rosberg να ανεβαίνει στην 4η θέση και τον Michael Schumacher στην 8η, μπροστά από τον Webber. Το πρόβλημα του Kobayashi τελικά αποδείχτηκε πολύ μεγαλύτερο και ο Ιάπωνας εγκατέλειψε.

Πίεση από τις Ferrari
Στους πρώτους γύρους ο Jenson Button είχε φτιάξει πίσω του ένα τρενάκι, που αποτελούσαν τα δύο μονοθέσια της Ferrari. Ο Fernando Alonso ήταν σαφώς ταχύτερος στα ανοιχτά κομμάτια ενώ ο Βρετανός πρωταθλητής κέρδιζε στις στροφές και στο φρενάρισμα λόγω της μεγαλύτερης κάθετης δύναμης. Πιο πίσω η απόσταση από τους πρώτους άρχισε να μεγαλώνει, την ώρα που ο Mark Webber βρήκε την ευκαιρία να περάσει τον Michael Schumacher. Μια ενδιαφέρουσα στρατηγική επιλογή έκαναν στη Force India, με τον Adrian Sutil να βάζει πολύ νωρίς, στο 10ο γύρο, τα σκληρά ελαστικά, με σκοπό να τα κρατήσει μέχρι το τέλος του αγώνα. Λίγο αργότερα ολοκληρώθηκε και ο αγώνας του Bruno Senna, με τον Βραζιλιάνο να εγκαταλείπει στο 13ο γύρο.

Ο Jenson Button άρχισε να ανεβάζει το ρυθμό του και πήρε μιαν ανάσα από την πίεση του Alonso, κάνοντας μερικούς γρήγορους γύρους αλλά ο Ισπανός απάντησε λίγο αργότερα και στην πορεία προς το pit stop η διαφορά τους έμενε σταθερά κοντά στο 1 δευτερόλεπτο. Πιο πίσω, τα προβλήματα χτύπησαν πάλι τη Red Bull, με τον Vettel να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον κινητήρα της Renault στο μονοθέσιό του και τον Mark Webber να τον περνάει. Το πρόβλημα στον κινητήρα του Vettel ωστόσο φάνηκε να είναι προσωρινό και ο Γερμανός ξαναβρήκε τον κανονικό του ρυθμό, έστω και μία θέση πίσω.

Πέρασε το πρώτο μισό κομμάτι του αγώνα και οι πρωτοπόροι συνέχιζαν με τα μαλακά ελαστικά με τα οποία ξεκίνησαν. Όταν έφτασαν τα πιο αργά μονοθέσια και άρχισαν να τους ρίχνουν γύρο ο Fernando Alonso βρήκε την ευκαιρία να πλησιάσει λίγο ακόμα τον Button αλλά δεν ήταν σε θέση να περάσει. Όλα έδειχναν ότι τα πάντα θα κρίνονταν στο pit stop.

Pit stop
Ο Jenson Button μπήκε στον 37ο γύρο ενώ ο Fernando Alonso έμεινε στην πίστα για να προσπαθήσει να καλύψει τη διαφορά. Ο Ισπανός τα κατάφερε περίφημα και, με τη βοήθεια των μηχανικών του, όταν βγήκε από το δικό του pit stop ένα γύρο αργότερα βρέθηκε λίγο μπροστά από τον Button. Οι δύο τους έδωσαν μια σύντομη αλλά σκληρή μάχη και ο Alonso κατάφερε τελικά να μείνει μπροστά από τον Βρετανό. Πιο πίσω υπήρξε άλλη μία σκληρή μάχη ανάμεσα σε Hulkenberg και Webber, με τον οδηγό της Williams να «κόβει» το σικέιν για να διατηρήσει τη θέση του αλλά να μην τη δίνει μετά στον Webber, συμβάν που χρειάστηκε εξέταση από τους αγωνοδίκες.

Μπροστά, ο Fernando Alonso από τη στιγμή που βρέθηκε με ανοιχτή πίστα μπροστά του έδειξε την πραγματική ταχύτητα της Ferrari και με μια σειρά από πολύ γρήγορους γύρους απομακρύνθηκε από τον Button, ο οποίος είχε πλέον να ανησυχεί για τον Felipe Massa o οποίος από την 3η θέση προσπαθούσε να τον περάσει αλλά όχι πολύ γρήγορα.

Με μόνο 4 γύρους να απομένουν οι Sebastian Vettel και Vitaly Petrov δεν είχαν μπει ακόμα στα pit για αλλαγή ελαστικών, κάτι που ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν. Η μεγάλη μάχη ανάμεσα σε Webber και Hulkenberg συνεχιζόταν, με τον Αυστραλό της Red Bull να καταφέρνει τελικά να περάσει τον Γερμανό. Λίγο πιο πριν ο Jarno Trulli εγκατέλειψε τον αγώνα με το μονοθέσιο της Lotus τυλιγμένο σε καπνό. Λίγο αργότερα ο Alonso καρδιοχτύπησε λίγο τους ανθρώπους της Ferrari χάνοντας τα φρένα για το σικέιν αλλά ο Ισπανός κατάφερε να συνεχίσει χωρίς πρόβλημα.

Ακραία στρατηγική
Ο Vettel μπήκε στον προτελευταίο γύρο του αγώνα για να βάλει τα σκληρά ελαστικά και η ακραία στρατηγική του απέδωσε: ο Γερμανός όταν μπήκε ήταν 4ος και όταν βγήκε ήταν πάλι 4ος, αφήνοντας τους Rosberg, Webber και Hulkenberg πίσω του.

Οι tifozi έχασαν τον μυαλό τους όταν είδαν τον Fernando Alonso να παίρνει την καρό σημαία μέσα στον «Ναό της ταχύτητας», κάτι που για τελευταία φορά είχαν δει να κάνει ο Schumacher το 2006. Ο Ισπανός τερμάτισε μπροστά από τον Jenson Button, που έκανε έναν πάρα πολύ καλό αγώνα, και με τον Felipe Massa να συμπληρώνει το βάθρο, μια σχεδόν τέλεια ημέρα για τη Ferrari ολοκληρώθηκε. Στις επόμενες θέσεις της 10άδας ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Nico Rosberg, Mark Webber, Nico Hulkenberg, Robert Kubica, Michael Schumacher και Rubens Barrichello.

Μετά το Ιταλικό GP ο Mark Webber πέρασε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών με 187 βαθμούς ενώ ο Lewis Hamilton έμεινε στους 182 και βρέθηκε στη 2η θέση. Ο Fernando Alonso με τη νίκη του ανέβηκε στην 3η θέση έχοντας 166 βαθμούς, αφήνοντας πίσω του τους Jenson Button (165 β.) και Sebastian Vettel (163 β.). Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η Red Bull παρέμεινε πρώτη με 350 βαθμούς, η McLaren έμεινε ελάχιστα πιο πίσω με 347 ενώ η Ferrari πήρε μεγάλη ώθηση και έφτασε στους 290 βαθμούς.

Η Formula 1 αφήνει για φέτος την Ευρώπη και ταξιδεύει στη Σιγκαπούρη για το επόμενο Grand Prix. Ο ξεχωριστός νυχτερινός αγώνας της ασιατικής χώρας θα πραγματοποιηθεί το 3ήμερο 24-26 Σεπτεμβρίου.
TA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: 

Θ. Οδηγός Ομάδα Διαφ. < > P.
1 F. Alonso FERRARI Νικητής
1
2 J. Button MCLAREN 2.9
1
3 F. Massa FERRARI 4.2 1.2 1
4 S. Vettel RED BULL 28.1 23.9 1
5 N. Rosberg MERCEDES 29.9 1.7 1
6 M. Webber RED BULL 31.2 1.3 1
7 N. Hulkenberg WILLIAMS 32.8 1.5 1
8 R. Kubica RENAULT 34.0 1.2 1
9 M. Schumacher MERCEDES 44.9 10.9 1
10 R. Barrichello WILLIAMS 64.2 19.2 1
11 S. Buemi TORO ROSSO 65.0 0.8 1
12 V. Liuzzi FORCE INDIA 66.1 1.0 1
13 V. Petrov RENAULT 78.9 12.8 1
14 P. de la Rosa SAUBER 1L 1L 1
15 J. Alguersuari TORO ROSSO 1L 6.9 2
16 A. Sutil FORCE INDIA 1L 0.4 2
17 T. Glock VIRGIN 2L 1L 1
18 H. Kovalainen LOTUS 2L 2.3 1
19 S. Yamamoto HRT 2L 55.1 1
20 L. di Grassi VIRGIN 3L 1L 2
21 J. Trulli LOTUS 7L 4L 1
22 B. Senna HRT 42L 35L
23 L. Hamilton MCLAREN

24 K. Kobayashi SAUBER



ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2010

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ
Θ Οδηγός Βαθμοί
1 M. Webber 187 4 2 18 4 25 25 15 10 0 25 8 25 18 8          
2 L. Hamilton 182 15 8 8 18 0 10 25 25 18 18 12 0 25 0          
3 F. Alonso 166 25 12 0 12 18 8 4 15 2 0 25 18 0 25          
4 J. Button 165 6 25 4 25 10 0 18 18 15 12 10 2 0 18          
5 S. Vettel 163 12 0 25 8 15 18 0 12 25 6 15 15 0 12          
6 F. Massa 124 18 15 6 2 8 12 6 0 0 0 18 12 12 15          
7 N. Rosberg 112 10 10 15 15 0 6 10 8 1 15 4 0 8 10          
8 R. Kubica 108 0 18 12 10 4 15 8 6 10 0 6 0 15 4          
9 M.Schumacher 46 8 1 0 1 12 0 12 0 0 2 2 0 6 2          
10 A. Sutil 45 0 0 10 0 6 4 2 1 8 4 0 0 10 0          
11 R. Barrichello 31 1 4 0 0 2 0 0 0 12 10 0 1 0 1          
12 K. Kobayashi 21 0 0 0 0 0 0 1 0 6 8 0 2 4 0          
13 V. Petrov 19 0 0 0 6 0 0 0 0 0 0 1 10 2 0          
14 N. Hulkenberg 16 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 8 0 6          
15 V. Liuzzi 13 2 6 0 0 0 2 0 2 0 0 0 0 1 0          
16 S. Buemi 7 0 0 0 0 0 1 0 4 2 0 0 0 0 0          
17 P. de la Rosa 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0 0          
18 J. Alguersuari 3 0 0 2 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0          
19 H. Kovalainen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0          
20 K. Chandhok 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 - - - -          
21 J. Trulli 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0          
22 T. Glock 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0          
23 L. di Grassi 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0          
24 B. Senna 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 - 0 0 0 0          
24 S. Yamamoto 0 - - - - - - - - - 0 0 0 0 0          
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
Θ Ομάδα Βαθμοί
1 Red Bull 350 16 2 43 12 40 43 15 22 25 31 23 40 18 20          
2 McLaren 347 21 33 12 43 10 10 43 43 33 30 22 4 25 18          
3 Ferrari 290 43 27 6 14 26 20 10 15 2 0 43 30 12 40          
4 Mercedes 158 18 11 15 16 12 6 22 8 0 17 6 0 14 12          
5 Renault 127 0 18 12 16 4 15 8 6 10 0 7 10 17 4          
6 Force India 58 2 6 10 0 6 6 2 3 8 4 0 0 11 0          
7 Williams 47 1 4 1 0 2 0 0 0 12 11 0 9 0 7          
8 BMW Sauber 27 0 0 0 0  0 0 1 0 6 8 0 8 4 0          
9 Toro Rosso 10 0 0 2 0 1 1 0 4 2 0 0 0 0 0          
10 Lotus 0 0 0 0 0  0 0 0 0 0 0 0 0 0 0          
11 HRT 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0          
12 Virgin 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0          
 
ΠΗΓΗ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου