VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

F1: O Fernando Alonso πήρε στη Monza την πρώτη του pole με τη Ferrari

Μέσα στον «Ναό της ταχύτητας», μπροστά στους παραληρούντες tifozi, o Fernando Alonso κατάκτησε την pole position στο GP Ιταλίας. O Ισπανός της Ferrari πήρε...
στη Monza την πρώτη φετινή pole της Scuderia και την πρώτη του με την ιταλική ομάδα, κυριαρχώντας απόλυτα στο Q3. Δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης θα έχει τον Jenson Button με τη McLaren, με τον Βρετανό να δικαιώνεται για την επιλογή του να τρέξει με το F-duct, σε αντίθεση με τον ομόσταβλό του. Από τη 2η σειρά θα εκκινήσουν ο Felipe Massa που ήταν 3ος και ο Mark Webber που πήρε την 4η θέση. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Nico Rosberg, Nico Hulkenberg, Robert Kubica και Rubens Barrichello.

1o μέρος (Q1)
Το πρώτο μέρος των κατατακτηρίων ξεκίνησε με τον καιρό να διατηρείται πολύ καλός και τον Timo Glock με τη Virgin να είναι ο πρώτος που βγήκε στην πίστα. Στη συνέχεια ακολούθησαν και οι υπόλοιποι, με τους Kubica και Sutil να μένουν μέσα στα γκαράζ τους αρκετή ώρα. Ο Jenson Button, ο οποίος είχε το F-duct στο μονοθέσιό του, σε αντίθεση με τον Hamilton που έτρεχε χωρίς αυτό, ήταν αρχικά ταχύτερος αλλά είδε διαδοχικά τους Massa, Alonso και Hamilton Να τον περνούν.

Στους πρώτους γύρους των οδηγών με τα σκληρότερα ελαστικά οι χρόνοι έπεφταν συνεχώς και ο Fernando Alonso ανέβηκε στην πρώτη θέση, περνώντας τον Hamilton για λίγα χιλιοστά. Αλλά και αυτός είδε κάποιον να μπαίνει μπροστά του - και αυτός δεν ήταν άλλον από τον Felipe Massa. Κι ενώ είχαμε μπει για τα καλά στο δεύτερο 10λεπτο βγήκαν στην πίστα οι Kubica και Sutil για τους δικούς τους γύρους.

Λίγο πριν το τέλος στην πρώτη 6άδα είχαμε 3 ομάδες με τα μονοθέσιά τους σε παράταξη: μπροστά οι δύο Ferrari, πίσω τους οι δύο McLaren και πιο πίσω οι δύο Red Bull με τους Vettel και Webber. Καθώς και οι 6 αυτοί οδηγοί είχαν με άνεση εξασφαλίσει την είσοδό τους στο Q2 επέλεξαν να μην ξαναβγούν στην πίστα. Αυτό έδωσε στον Robert Kubica την ευκαιρία να ανέβει στην 5η θέση, μπροστά από τις Red Bull.

Σχετικά νωρίς ξεκαθάρισε και ποιοι ήταν οι 7 που αποκλείστηκαν από το Q1. Εκτός από τους 6 γνωστούς των νέων ομάδων, ο Vitantonio Liuzzi έμεινε εκτός 17άδας καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα απώλειας ισχύος στον κινητήρα της Mercedes στο μονοθέσιο της Force India. Από τους «νέους», οι Lotus ήταν για άλλη μία φορά ταχύτερες από τις Virgin, που ήταν ταχύτερες από τις HRT. Στις «ενδοοικογενειακές» μάχες επικράτησαν -αναμενόμενα- οι Trulli, Glock και Senna.

2ο μέρος (Q2)
Στο ξεκίνημα του 2ου μέρους οι οδηγοί βγήκαν με διαφορετικές επιλογές ελαστικών. Οι οδηγοί των Ferrari, McLaren και Red Bull -εκτός από τον Hamilton- είχαν τη σκληρή γόμα στο ξεκίνημα ενώ οι υπόλοιποι είχαν τη μαλακή. Η επιλογή του Hamilton τον βοήθησε να σημειώσει σε εκείνο το σημείο τον ταχύτερο χρόνο, μπροστά από τον Fernando Alonso, αλλά ο Ισπανός της Ferrari κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση λίγο αργότερα. Ο Massa βρέθηκε 3ος και ο Kubica στην 4η θέση.

Δυσκολίες αντιμετώπιζαν οι οδηγοί της Mercedes, ειδικότερα ο Michael Schumacher που έδειχνε να μην μπορεί να εξασφαλίσει θέση στη 10άδα που οδηγεί στο Q3. Αντίθετα, σε καλή κατάσταση ήταν οι Williams, με τον Ηulkenberg να ανεβαίνει μέχρι και την 6η θέση στο πρώτο μισό του σκέλους. Ο Vettel παρά μια μικρή έξοδο ανέβηκε στην 4η θέση ενώ τα προβλήματα στις ελεύθερες δοκιμές φαίνεται ότι κόστιζαν στον Mark Webber, ο οποίος ήταν αρκετά πιο πίσω από τον ομόσταβλό του.

Στα τελευταία λεπτά οι οδηγοί της Ferrari έβαλαν τα μαλακά ελαστικά για να τα δοκιμάσουν για τη συνέχεια αλλά πιο πίσω δινόταν η δραματική μάχη για την είσοδο στη 10άδα. Ο Button φυσικά δεν είχε κανένα πρόβλημα και ανέβηκε στην 4η θέση αλλά δεν ήταν το ίδιο εύκολο για όλους. Οι Rosberg, Barrichello, Sutil και Schumacher τα έδωσαν όλα στα τελευταία δευτερόλεπτα με τελικούς «νικητές» τους Rosberg και Barrichello, που πέρασαν στο Q3. Αντιθέτως, οι Adrian Sutil και Michael Schumacher (για άλλη μία φορά) ακολούθησαν τους Kamui Kobayashi, Sebastian Buemi, Vitaly Petrov, Jaime Alguersuari και Pedro de la Rosa στα pit για να δουν τη συνέχεια από τις οθόνες. Και οι δύο Williams στην πρώτη 10άδα, με την ομάδα να δείχνει πολύ δυνατή στη Monza.

3o μέρος (Q3)
Με το ξεκίνημα του τελευταίου μέρος ο Felipe Massa βγήκε αμέσως στην πίστα, ακολουθούμενος από τον Webber και τον Alonso. Οι Ferrari, McLaren και Red Bull ξεχύθηκαν στην πίστα για να διεκδικήσουν την pole ίσως στην πιο αμφίρροπη περίοδο που έχουμε δει μέχρι στιγμής στο φετινό πρωτάθλημα. Στην πρώτη προσπάθεια των οδηγών ο Fernando Alonso ήταν ταχύτερος όλων, σπάζοντας το φράγμα του 1:22. Τον ακολούθησαν οι Button, Massa, Hamilton, Webber, Vettel και Kubica. Ο Massa έκανε και 2ο γρήγορο γύρο με το πρώτο σετ ελαστικών αλλά παρότι βελτίωσε το χρόνο του δεν κατάφερε να ανέβει ψηλότερα από την 3η θέση που κατείχε ήδη.

Οι οδηγοί μπήκαν στα pit για φρέσκα ελαστικά και ξαναβγήκαν στην πίστα για την τελευταία και αποφασιστική προσπάθειά τους. Ο Fernando Alonso βγήκε πρώτος, με σκοπό να κάνει δύο γρήγορους γύρους αλλά δεν βελτίωσε το χρόνο του και μπήκε στα pit πριν ολοκληρωθεί η περίοδος. Ωστόσο, κανείς δεν κατάφερε να απαντήσει στο χρόνο του και ο Ισπανός πανηγύρισε την πρώτη του pole position με τη Ferrari μπροστά στους αφιονισμένους tifozi. Ο Button προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε να αμφισβητήσει τον Alonso, ωστόσο διατήρησε τη 2η θέση και την εκκίνηση από την πρώτη σειρά. Ο Felipe Massa αρκέστηκε στην 3η θέση και θα έχει δίπλα του στην εκκίνηση τον Mark Webber, ο οποίος την τελευταία στιγμή πήρε την 4η θέση και έριξε τον Lewis Hamilton στην 5η. Ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Nico Rosberg, Nico Hulkenberg, Robert Kubica και Rubens Barrichello.

Με τις Ferrari ιδιαίτερα δυνατές στον εντός έδρας αγώνα τους το απόγευμα της Κυριακής αναμένεται πολύ ενδιαφέρον. Φυσικά, οι McLaren και Red Bull δεν θα μείνουν με σταυρωμένα χέρια και με τους δύο πρωτοπόρους του πρωταθλήματος, Hamilton και Webber, να εκκινούν δίπλα-δίπλα θα έχουμε μια πολύ συναρπαστική εκκίνηση. Η εκκίνηση θα δοθεί στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

Τα αποτελέσματα

Θ. Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφ. < > Γ.
1 F. Alonso FERRARI 1:21.962

23
2 J. Button MCLAREN 1:22.084 0.122
21
3 F. Massa FERRARI 1:22.293 0.331 0.209 25
4 M. Webber RED BULL 1:22.433 0.471 0.14 26
5 L. Hamilton MCLAREN 1:22.623 0.661 0.19 17
6 S. Vettel RED BULL 1:22.675 0.713 0.052 23
7 N. Rosberg MERCEDES 1:23.027 1.065 0.352 23
8 N. Hulkenberg WILLIAMS 1:23.037 1.075 0.01 23
9 R. Kubica RENAULT 1:23.039 1.077 0.002 18
10 R. Barrichello WILLIAMS 1:23.328 1.366 0.289 26
11 A. Sutil FORCE INDIA 1:23.199

16
12 M. Schumacher MERCEDES 1:23.388

19
13 K. Kobayashi SAUBER 1:23.659

17
14 S. Buemi TORO ROSSO 1:23.681

19
15 V. Petrov RENAULT 1:23.819

17
16 J. Alguersuari TORO ROSSO 1:23.919

19
17 P. de la Rosa SAUBER 1:24.044

16
18 J. Trulli LOTUS 1:25.540

10
19 H. Kovalainen LOTUS 1:25.742

11
20 V. Liuzzi FORCE INDIA 1:25.774

3
21 T. Glock VIRGIN 1:25.934

11
22 L. di Grassi VIRGIN 1:25.974

10
23 B. Senna HRT 1:26.847

11
24 S. Yamamoto HRT 1:27.020

10

ΠΗΓΗ:

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου