ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

F1: GP Κορέας: Alonso, o εκλεκτός της... μοίρας - Οι δύο Red Bull εγκατέλειψαν...

 



Ο Fernando Alonso πήρε στην Κορέα μια από τις πιο πολύτιμες νίκες που έχει πάρει στην καριέρα του. Ο Ισπανός της Ferrari οδήγησε αλάνθαστα σε έναν ιδιαίτερα επεισοδιακό αγώνα, στον οποίο έγιναν σχεδόν τα πάντα και τελείωσε σχεδόν νύχτα, και εκμεταλλεύτηκε... με τον καλύτερο τρόπο την εγκατάλειψη και των δύο Red Bull για πάρει εκτός από τους 25 βαθμούς της νίκης και την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα. Ο Lewis Hamilton τερμάτισε στη 2η θέση ύστερα από επίσης πολύ καλό αγώνα ενώ ο Felipe Massa κατέλαβε την 3η θέση του βάθρου. Ακολούθησαν οι Michael Schumacher, Robert Kubica, Tonio Liuzzi, Rubens Barrichello, Kamui Kobayashi, Nick Heidfeld και Nico Hulkenberg.

Εκκίνηση
Τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid με την πίστα να είναι πολύ βρεγμένη και τη βροχή να συνεχίζει να πέφτει. Η εκκίνηση αναβλήθηκε για 10 λεπτά μέχρι οι αγωνοδίκες να αποφασίσουν τελικά ότι θα γίνει πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Η εκκίνηση δόθηκε αλλά το νερό στην πίστα ήταν τόσο πολύ που ύστερα από 3 γύρους βγήκε η κόκκινη σημαία και ο αγώνας διακόπηκε. Πέρασε έτσι σχεδόν μία ώρα και στις 16:05 τοπική ώρα δόθηκε ξανά η εκκίνηση, πάλι πίσω από το Αυτοκίνητο ασφαλείας.

Με την πίστα να παραμένει πολύ βρεγμένη το Αυτοκίνητο Ασφαλείας οδήγησε τον αγώνα για άλλους 13 γύρους, προτού η κατάσταση βελτιωθεί και οι αγωνοδίκες αποφασίσουν να το καλέσουν ξανά στα pit και τα μονοθέσια τρέξουν κανονικά. Με την επανεκκίνηση, ο Sebastian Vettel έφυγε μπροστά, με τους Webber και Alonso να ακολουθούν από απόσταση και να μην απειλούν. Πιο πίσω όμως ο Nico Rosberg έκανε μια πολύ ωραία κίνηση και κατάφερε να περάσει τον Lewis Hamilton και να πάρει την 4η θέση. Στην ουρά επίσης δεν έλειψαν τα συμβάντα, με τους Liuzzi, Trulli και Senna να βγαίνουν εκτός πίστας αλλά να καταφέρνουν να επιστρέψουν.

SC 1
Ο αγώνας όμως δεν κατάφερε να συνεχιστεί για περισσότερο από 1 γύρο. Ο Vettel πήρε μια διαφορά 3 δευτερολέπτων και βλέποντάς το αυτό ο Webber προσπάθησε να πιέσει. Στη στροφή 13 όμως έχασε τον έλεγχο της Red Bull, πατώντας πάνω στο κερμπ και το ακυβέρνητο μονοθέσιο χτύπησε στον τοίχο και στη συνέχεια πάνω στη Mercedes του Nico Rosberg. Και οι δύο οδηγοί αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν και φυσικά το SC ξαναβγήκε στην πίστα.

Ύστερα από άλλη μία επανεκκίνηση, όσοι βρίσκονταν εμπρός ήταν πολύ προσεκτικοί και δεν είχαμε απρόοπτα, κάτι όμως που δεν συνέβη στην ουρά. Ο Jarno Trulli προσπάθησε να περάσει τον Bruno Senna αλλά είχαν επαφή, κάτι που τους οδήγησε και τους δύο στα pit, τον Trulli για να εγκαταλείψει και τον Senna για να αλλάξει εμπρός πτέρυγα. Λίγο αργότερα είχαμε και την εγκατάλειψη του Lucas di Grassi, ο οποίος έχασε τον έλεγχο της Virgin και έπεσε στην μπαριέρα.

Στο μεταξύ κάποιοι οδηγοί είχαν ήδη πάρει το ρίσκο και είχαν βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά, όπως οι Heidfeld και Petrov, κάτι που έκανε και ο Jenson Button, όταν είδε τον Michael Schumacher να τον προσπερνά για την 5η θέση. Οι πρώτοι πάντως έμεναν με τα βρόχινα ελαστικά καθώς προβλεπόταν να πέσει κι άλλη βροχή αργότερα.

SC2
Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας είχε την ευκαιρία να κάνει κι άλλους γύρους στην κορεατική πίστα, όταν στον 32ο γύρο ο Sebastien Burmi έπεσε πάνω στον Timo Glock και το καταστραμμένο μονοθέσιο της Toro Rosso έμεινε στην άκρη της πίστας. Τότε όλοι οι οδηγοί βρήκαν την ευκαιρία να μπουν στα pit για να βάλουν τα ενδιάμεσα ελαστικά. Το χειρότερο pit stop το έκαναν οι μηχανικοί της Ferrari στο μονοθέσιο του Alonso, καθώς το μπουλόνι του εμπρός δεξιά τροχού καθυστέρησε να μπει και ο Ισπανός έχασε μία θέση από τον Lewis Hamilton.

Όταν το SC έφυγε από την πίστα και ο αγώνας ξαναξεκίνησε, τα μονοθέσια βρίσκονταν στην πίστα με ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Lewis Hamilton έκανε λάθος στο φρενάρισμα της πρώτης στροφής και βγήκε για λίγο εκτός πίστας, κάτι που έδωσε στον Fernando Alonso την ευκαιρία να περάσει ξανά στη 2η θέση. Ο Hamilton πάντως κατάφερε να επιστρέψει και να κρατήσει την 3η θέση. Πιο πίσω όμως ο άλλος οδηγός της McLaren, o Jenson Button, αντιμετώπισε πολλά προβλήματα και βρισκόταν στη 15η θέση.

Το ορόσημο του αγώνα ήταν οι 42 γύροι, καθώς αποτελούσαν το 75% του αγώνα και από εκείνο το σημείο και μετά θα δίνονταν ολόκληροι οι βαθμοί. Αυτό είχε τη σημασία του καθώς με τις διακοπές και τις καθυστερήσεις η ώρα είχε περάσει και το φως της ημέρας λιγόστευε. Σε εκείνο το σημείο την πρώτη 10άδα αποτελούσαν οι Vettel, Alonso, Hamilton, Massa, Schumacher, Barrichello, Hulkenberg, Kubica, Liuzzi και Kobayashi. Ο Vitaly Petrov ήταν ο επόμενος που εγκατάλειψε, όταν έχασε τον έλεγχο στην τελευταία στροφή και διάλυσε το μονοθέσιο της Renault πάνω στην μπαριέρα, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί.

Red Bull τέλος
Ο Sebastian Vettel έδειχνε να ελέγχει τον αγώνα από την πρώτη θέση αλλά για πολύ λίγους γύρους. Στον 46ο γύρο έδειχνε να χάνει δύναμη στο τέλος της ευθείας και ο Alonso τον πέρασε με άνεση για να πάρει την πρώτη θέση. Η αιτία φανερώθηκε λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, όταν ο κινητήρας της Renault στο μονοθέσιο της Red Bull τυλίχτηκε σε καπνούς και παρέδωσε το πνεύμα του, οδηγώντας και τo δεύτερο μονοθέσιο των «ταύρων» σε εγκατάλειψη. Ο χειρότερος φετινός αγώνας για τη Red Bull, που για πρώτη φορά βλέπει και τα δύο μονοθεσιά της να μην τερματίζουν.

Ένας αγώνας στον οποίο ο Adrian Sutil ταλαιπώρησε εαυτόν και αλλήλους με πολλές εξόδους και συγκρούσεις ολοκληρώθηκε για τον Γερμανό της Ferce India όταν ύστερα από άλλη μία σύγκρουση, αυτήν τη φορά με τον Kobayashi, έσπασε το μονοθέσιό του και εγκατέλειψε. Η εγκατάλειψη του Vettel έφερε μέσα στη 10άδα και τη δεύτερη Sauber, με τον Heidfeld να ανεβαίνει στη 10η θέση.
Μέχρι το τέλος του αγώνα, που έγινε με το σούρουπο να έχει πέσει για τα καλά και το φως στην πίστα να είναι ελάχιστο, η πρώτες θέσεις δεν άλλαξαν αλλά πιο πίσω είχαμε ανακατατάξεις. Ο Barrichello έχασε μια θέση από τον Liuzzi αλλά και ο Hulkenberg έπεσε στη 10η θέση, ύστερα από ένα τετακέ. Η καρό σημαία όμως έπεσε μπροστά από τον Fernando Alonso, ο οποίος πήρε την 5η του φετινή νίκη, η οποία πρέπει να είναι και η πιο γλυκιά, αφού τον έφερε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος. Ο Lewis Hamilton κατέκτησε μια πολύτιμη 2η θέση και ο Felipe Massa επέστρεψε στο βάθρο με την 3η θέση. Ακολούθησαν οι Michael Schumacher, Robert Kubica, Tonio Liuzzi, Rubens Barrichello, Kamui Kobayashi, Nick Heidfeld και Nico Hulkenberg.

Μετά τον αγώνα της Κορέας, ο Fernando Alonso έχει περάσει στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών, φτάνοντας στους 231 βαθμούς. Ο Webber έμεινε στη 2η θέση με 220 και ο Hamilton ανέβηκε στην 3η με 210. Ο Vettel έπεσε 4ος μένοντας στους 206 βαθμούς. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, η Red Bull έμεινε στους 426 βαθμούς ενώ ακολουθούν η McLaren με 399 και η Ferrari με 374 βαθμούς.
Επόμενος αγώνας είναι το κρίσιμο Grand Prix Βραζιλίας, που θα διεξαχθεί το 3ήμερο 5-7 Νοεμβρίου στο Interlagos.

Αποτελέσματα


Θ. Οδηγός Ομάδα Διαφ. < > P.
1 F. Alonso FERRARI Νικητής
1
2 L. Hamilton MCLAREN 14.9
1
3 F. Massa FERRARI 30.8 15.8 1
4 M. Schumacher MERCEDES 39.6 8.8 1
5 R. Kubica RENAULT 47.7 8.0 1
6 V. Liuzzi FORCE INDIA 53.5 5.8 1
7 R. Barrichello WILLIAMS 69.2 15.6 1
8 K. Kobayashi SAUBER 77.8 8.6 1
9 P. de la Rosa SAUBER 80.1 2.2 2
10 N. Hulkenberg WILLIAMS 80.8 0.7 2
11 J. Alguersuari TORO ROSSO 84.1 3.2 1
12 J. Button MCLAREN 89.9 5.7 1
13 H. Kovalainen LOTUS 1L 1L 2
14 B. Senna HRT 2L 1L 2
15 K. Chandhok HRT 2L 17.3 1
16 A. Sutil FORCE INDIA 9L 7L 1
17 S. Vettel RED BULL 10L 1L 1
18 V. Petrov RENAULT 16L 6L 1
19 T. Glock VIRGIN 24L 8L 1
20 S. Buemi TORO ROSSO 25L 1L 1
21 L. di Grassi VIRGIN 30L 5L 3
22 J. Trulli LOTUS 30L
3
23 M. Webber RED BULL 37L 7L
24 N. Rosberg MERCEDES 37L 2.4


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου