ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Ολοήμερα γίνονται Γυμνάσιο και Δημοτικό

Δημοτικά: Θα ξεκινούν στις 08.00 και θα σχολάνε στις 15.00 - Γυμνάσια: Θα ξεκινούν στις 08.00 και θα σχολάνε στις 16.00








Ολοήμερο γυμνάσιο και δημοτικό, αυξημένη διδασκαλία ξένων γλωσσών, ενοποίηση μαθημάτων και σχολική ημέρα που θα φτάνει ως τις 4 το μεσημέρι προτείνει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο...

Η πρόταση αυτή και θα παρουσιαστεί την Τετάρτη σε συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ).


Τι προτείνεται αναλυτικά:
- Στο δημοτικό η σχολική μέρα πρέπει να ξεκινάει στις 8:00 π. μ. και να λήγει στις 3:00 μ. μ. Στο χρονικό αυτό διάστημα πρέπει να ενταχθεί μία ώρα για γεύμα και διάλειμμα και μικρότερα διαλείμματα ενδιάμεσα των μαθημάτων. Στις δυο τελευταίες τάξεις του δημοτικού προτείνεται η σχολική μέρα να λήγει στις 3:30 μ.μ.


- Στο Γυμνάσιο η σχολική μέρα να ξεκινάει στις 8:00 π. μ. και να λήγει στις 4:00 μ. μ. Προτείνεται μισή ώρα διάλειμμα για γεύμα, καθώς και διαλείμματα ενδιάμεσα των μαθημάτων.


- Πρόσθετες διδακτικές ώρες. Θα περιλαμβάνουν ζώνη για ξένες γλώσσες και τουλάχιστον 5 πρόσθετες ώρες τη βδομάδα που θα εντάσσονται στο νέο επιστημονικό πεδίο «Σχολική και κοινωνική ζωή». Το νέο αυτό πεδίο αφορά την προσωπική μελέτη των μαθητών, εργασίες που θα προτείνονται στο πλαίσιο διδακτικών αντικειμένων σε θέματα όπως το περιβάλλον, ο πολιτισμός και οι νέες τεχνολογίες.


- Νέα ενοποιημένα διδακτικά αντικείμενα. Και συγκεκριμένα:
1. Γλώσσα
2. Ξένες Γλώσσες
3. Μαθηματικά
4. Φυσικές Επιστήμες, Περιβάλλον και Τεχνολογία
5. Σπουδές του Ανθρώπου και της Κοινωνίας
6. Τέχνες
7. Σχολική και Κοινωνική Ζωή
8. Τεχνολογία Πληροφορίας και Επικοινωνιών


- Κοινή διδασκαλία των μαθημάτων με συναφές διδακτικό πεδίο. Προτείνεται να δημιουργηθούν ζώνες μαθησιακών - διδακτικών αντικειμένων όπου αντί να απλώνεται ένα αντικείμενο σε όλα τα χρόνια του γυμνασίου, μπορεί να γίνει η διδασκαλία του σε μία χρονιά (ή δύο).


- Ενίσχυση της αυτονομίας των σχολείων στην κατανομή των διδακτικών περιόδων του ωρολογίου προγράμματος και «ανοιχτά» σχολεία με εξωσχολικές δραστηριότητες που θα πραγματοποιούνται από τοπικούς φορείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου