Έκανες το λάθος να αγοράσεις αυτοκίνητο πάνω από 1.900 κυβικά; Την πάτησες. Ο Βενιζέλος καραδοκεί...
Καθιερώνει έκτακτη εισφορά για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Θα πληρώσουν 5% επί της αντικειμενικής δαπάνης. Δηλαδή, ο κάτοχος αυτοκινήτου 2.000 κυβικών θα πληρώσει 440 ευρώ έκτακτη εισφορά..
Φυσικά, δεν θα πρέπει να ξεχάσει την αύξηση 10% στα τέλη κυκλοφορίας του 2012, οπότε καλύτερα να το πάει για απόσυρση παρά να το κρατάει.
Τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι τόσο τσουχτερά που και τζάμπα να το δίνουν το αυτοκίνητο οι αντιπροσωπείες, κανείς δεν θα το αγοράζει.
Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί μέχρι την 31-10-2010 καθώς και για δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησης τους τα τέλη θα ξεκινούν από 20 ευρώ για μέχρι 300 κυβικά εκατοστά και φθάνουν τα 1.320 ευρώ για πάνω από 4.001 κυβικά. Στα μεσαία αυτοκίνητα τα νέα τέλη διαμορφώνονται στα 135 από 120 ευρώ από τα 1.072 μέχρι τα 1.357 κυβικά εκατοστά και σε 240 από 220 ευρώ από 1.358 μέχρι 1.548 κυβικά εκατοστά.
Χτυπάει δηλαδή και το μικρομεσαίο αυτοκίνητο ενώ όσοι έχουν πάνω από 4.000 κυβικά θα κληθούν να πληρώσουν επιπλέον 120 ευρώ και από τα 1.200 θα φτάσουν τα 1.320 ευρώ.
Επίσης, αυξήσεις στα τέλη από 10 μέχρι 40 λεπτά ανά γραμμάριο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα επιβάλλονται στα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά την 1-11-2010.
Καθιερώνει έκτακτη εισφορά για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Θα πληρώσουν 5% επί της αντικειμενικής δαπάνης. Δηλαδή, ο κάτοχος αυτοκινήτου 2.000 κυβικών θα πληρώσει 440 ευρώ έκτακτη εισφορά..
Φυσικά, δεν θα πρέπει να ξεχάσει την αύξηση 10% στα τέλη κυκλοφορίας του 2012, οπότε καλύτερα να το πάει για απόσυρση παρά να το κρατάει.
Τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι τόσο τσουχτερά που και τζάμπα να το δίνουν το αυτοκίνητο οι αντιπροσωπείες, κανείς δεν θα το αγοράζει.
Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί μέχρι την 31-10-2010 καθώς και για δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησης τους τα τέλη θα ξεκινούν από 20 ευρώ για μέχρι 300 κυβικά εκατοστά και φθάνουν τα 1.320 ευρώ για πάνω από 4.001 κυβικά. Στα μεσαία αυτοκίνητα τα νέα τέλη διαμορφώνονται στα 135 από 120 ευρώ από τα 1.072 μέχρι τα 1.357 κυβικά εκατοστά και σε 240 από 220 ευρώ από 1.358 μέχρι 1.548 κυβικά εκατοστά.
Χτυπάει δηλαδή και το μικρομεσαίο αυτοκίνητο ενώ όσοι έχουν πάνω από 4.000 κυβικά θα κληθούν να πληρώσουν επιπλέον 120 ευρώ και από τα 1.200 θα φτάσουν τα 1.320 ευρώ.
Επίσης, αυξήσεις στα τέλη από 10 μέχρι 40 λεπτά ανά γραμμάριο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα επιβάλλονται στα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά την 1-11-2010.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου