Χωρίς προηγούμενη εμπειρία από WRCar της νέας γενιάς (turbo 1.600 κ. εκ.) και έχοντας γράψει μόλις 12 χιλιόμετρα με το Ford Fiesta RS WRC το οποίο εξασφάλισαν χάρη στη...
βοήθεια ιδιωτών, οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος κέρδισαν το θερμό χειροκρότημα του κοινού.Στο Ακρόπολις χάρη στο ελληνικό φιλότιμο ο Αθανασούλας!
Ο αγώνας δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για το ελληνικό πλήρωμα που τέθηκε εκτός αγώνα μόλις στην 2η ειδική όταν το ψαλίδι της ανάρτησης του Fiesta έσπασε. Ήταν πραγματικά άτυχη στιγμή καθώς το πλήρωμα δεν χτύπησε σε κάποια πέτρα ούτε είχε έξοδο.
Κάνοντας χρήση του SupeRally ο 35χρονος Πρωταθλητής επέστρεψε στον αγώνα στο 2ο σκέλος για να γράψει όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα και να μάθει όσο καλύτερα γίνεται το αυτοκίνητο.
Χωρίς να ρισκάρει ιδιαίτερα και ακολουθώντας συντηρητική προσέγγιση, το ελληνικό πλήρωμα σημείωσε καλούς χρόνους με αποκορύφωμα την 5η επίδοση που έκανε στη νυχτερινή ειδική «Νέα Πολιτεία» που διεξήχθη το Σάββατο.
Στο τελευταίο σκέλος οι Αθανασούλας - Ζακχαίος κινήθηκαν σε χαλαρούς ρυθμούς προσφέροντας απλόχερα θέαμα στον κόσμο που τους αποθέωνε σε κάθε τους πέρασμα.
«Κάναμε αυτό που θέλαμε, να οδηγήσουμε ένα αυτοκίνητο WRC. Είχαμε κάποιους καλούς χρόνους σε μερικές ειδικές, περισσότερο σε γρήγορα κομμάτια. Στα κλειστά και στα ανηφορικά δεν τα καταφέραμε καλά. Είχαμε ωραία περάσματα. Αν δεν είχε τύχει το σπασμένο ψαλίδι, πιστεύω ότι θα ήμασταν στη 10άδα», δήλωσε μετά την ολοκλήρωση του 57ου Ράλι Ακρόπολις ο Λάμπρος Αθανασούλας.
Για την ιστορία να πούμε ότι οι Αθανασούλας - Ζακχαίος κατέλαβαν την 19η θέση στη γενική κατάταξη, τερματίζοντας 35'24,2 πίσω από τον νικητή Sebastien Ogier.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου