ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Καταγγελία αναγνώστη για την εκπομπή της Πάνια



Ονομαζομαι Αθ. και καλεσα από το σταθερο μου τηλεφωνο τρεις φορες να συμμετεχω στο
παιχνιδι της εκπομπης του ALPHA anitaSOS...


(26/1)
Και τις τρεις φορες αφου ακουσα τα μηνυματα του αυτοματου τηλεφωνητη η γραμμη ‘επεσε’!
Μετα από 4 κλησεις στη HELPLINE της ιντερνετq και αφου τις τρεις πρωτες προσπαθειες το μηνυμα που ακουγα ηταν ότι η τηλεφωνικη συνδεση είναι προσωρινα εκτος λειτουργιας καταφερα μετα από αναμονη 11 λεπτων να μιλησω με καποιον Κ.Γ.. Ο Κ.Γ. μου ανεφερε ότι δε γνωριζει το λογο της διακοπης των τριων προσπαθειων μου να συμμετεχω στο παιχνιδι. Ανεφερε ότι θα επικοινωνησουν μαζι μου εντος της ερχομενης εβδομαδας.
Θα ηθελα να επισημανω ότι και τις τρεις φορες χρεωθηκα το ποσο των 2.99 ευρω όπως και αναφερεται στους ορους του παιχνιδιου χωρις φυσικα να συμμετεχω στο παιχνιδι!
Ποιος λοιπον θα μου δικαιολογησει αυτά τα 8.97 ευρω που θα πληρωσω χωρις κανενα λογο!
Υπαρχει καποιος να ενημερωσει αναλογα;
 

Αναγνώστης στο Αniwthoi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου