ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Ανέκδοτα: ΤΗΣ ...ΚΕΡΑΤΕΑΣ (2)

- Με απατάς!
- Γιατι το λες αυτό;
- Έχεις κραγιόν στο πουλί σου.

- Έλα Χριστέ και Παναγιά δεν μπορούμε να βάλουμε
λίγο κραγιόν στο πουλί μας...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Μωρό μου θα μου πάρεις για τη
γιορτή μου δώρο έναν υπολογιστή;
- Μα καλά, ο άλλος που έχεις;
- Ο άλλος θα μου πάρει tablet.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Η γειτόνισσα συζητά με το
γείτονα της και σε μια στιγμή
γυρνάει και του λέει:
- Σε μια ώρα έρχεται ο άντρας μου!
- Εεε, και; Δεν κάνουμε τίποτα το κακό.
- Γι' αυτό στο λέω...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~



Ο σύζυγος γυρίζει σπίτι αγριεμένος.
- Τι έχεις; Tον ρωτάει η σύζυγος.
- Άσε με! της λέει αυτός.
Τσακώθηκα με το θυρωρό!
- Για ποιο λόγo;
- Λέει πως έχει πηδήξει όλες
τις γυναίκες της πολυκατοικίας,
εκτός από μία!
Και η σύζυγος:
-Μμμ. Θα είναι εκείνη η ψηλομύτα
του τρίτου!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Μια κυρία πηγαίνει στο γιατρό.
- Γιατρέ μου θα ήθελα ο άνδρας μου
​να γίνει πιο...πιο, ξέρετε εσείς,
πιο Ταύρος, τέλος πάντων.
Και ο Γιατρός:
- Κυρία μου γδυθείτε. Ας
​Αρχίσουμε από τα κέρατα.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Όταν σου έλεγα ότι θέλω να είσαι
πιστή, δεν εννοούσα να κάνεις το
σταυρό σου πριν πας με άλλον...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Τη γυναίκα μου τη νοιάζει
μόνο τι θα πει ο κόσμος!!!
ακόμα κι όταν την απάτησα!!!
-Τι σου είπε;;;
-Αν την πήδηξα καλά ή γίναμε
ρεζίλι στην κοπέλα..

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου