ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Burger King: Ξέρουμε πότε ανοίγει το πρώτο στην Ελλάδα..

Όπως προδίδει και το όνομα της η αλυσίδα Burger King έρχεται για να κυριαρχήσει στην Ελλάδα ...


Όταν στις αρχές Δεκεμβρίου του 2014 ανακοινώνονταν η έλευση των Burger King στην χώρα μας οι λάτρεις των whopper (του περίφημου σάντουιτς με burger ψημένο στα κάρβουνα) έτριψαν τα χέρια τους από χαρά. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του WE του news247 θα πρέπει να περιμένουν αρκετούς μήνες ακόμη μέχρι να κοπεί η κορδέλα στο πρώτο κατάστημα. Συγκεκριμένα το πρώτο κατάστημα αναμένεται να λειτουργήσει στις αρχές του 2016 και η πορεία του πιλοτικού καταστήματος αναμένεται να βοηθήσει στην πορεία της αλυσίδας στην χώρα μας.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες επιθυμία είναι να υπάρξει επιθετική ανάπτυξη καθώς θεωρούν ότι το προϊόν ταιριάζει στις γεύσεις του Έλληνα καθώς και ότι ο ανταγωνισμός στην αγορά των burger δεν είναι έντονος. Προς την επιθετική ανάπτυξη συνωμοτεί και η θετική πορεία στις γειτονικές αγορές που έχει αναπτυχθεί η αλυσίδα είναι ενθαρρυντικά. Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Τουρκία που υπάρχει έντονος τοπικισμός και ανταγωνισμός στο γρήγορο φαγητό από το κεμπάπ – που λειτουργεί αντίστοιχα με το σουβλάκι στην Ελλάδα – η αμερικανική αλυσίδα αγγίζει τα 500 εστιατόρια στο σύνολο της χώρας. Αντίστοιχη θετική είναι η εικόνα και στην Ιταλία μία χώρα που έχει γαστρονομική κουλτούρα εδώ και αιώνες και την πίτσα να κυριαρχεί στο γρήγορο φαγητό.


Η πιθανή γρήγορη ανάπτυξη στην χώρα μας έχει και τρεις σημαντικούς σύμμαχους. Ο πρώτος έχει να κάνει με την αύξηση του τουριστικού ρεύματος, δημιουργώντας μία μαγιά πελατών από καταναλωτές που έχουν δοκιμάσει τα Burger King και εμπιστεύονται διεθνείς φίρμες στις διακοπές τους. Εκτιμάται μάλιστα από αντίστοιχες αγορές της Μεσογείου όπου έχει παρουσία η Burger King (Ισπανία, Ιταλία, Τουρκία, Αίγυπτο) ότι θα ακολουθηθεί η πολιτική των εποχικών καταστημάτων σε τουριστικές περιοχές. Την πολιτική αυτή ακολουθεί ήδη η McDonald's στην χώρα μας όπου διαθέτει τέτοιου είδους εστιατόρια σε Κω, Λαγανά στην Ζάκυνθο, Μάλια και Χερσόνησο στην Κρήτη και Φαληράκι στην Ρόδο. Ο δεύτερος, με τον μεγάλο αριθμό ελεύθερων ακινήτων που υπάρχουν σε κεντρικά σημεία σχεδόν σε όλες τις μεγαλουπόλεις στην Ελλάδα καθώς και σε εμπορικά σημεία συνοικιών. Ακίνητα μεγάλων επιφανειών που έχουν προκύψει από τις συγχωνεύσεις τραπεζών και την συρρίκνωση των δικτύων τους. Σε ένα τέτοιο χώρο υπενθυμίζεται ότι λειτουργεί από τις αρχές Μαΐου το κατάστημα των KFC στο Σύνταγμα.
Ο τρίτος έχει να κάνει με την οικονομική ύφεση, η οποία έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει στην ανάπτυξη αλυσίδων που προσφέρουν value for money προϊόντα τόσο στον χώρο της ένδυσης όσο και στην εστίαση.
Ας γυρίσουμε όμως στο που βρίσκεται η πορεία έλευσης της Burger King στην Ελλάδα; Η απάντηση είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς καθώς η απόφαση για επέκταση στην χώρα μας ανακοινώθηκε μόλις πριν από ένα εξάμηνο. Σύμφωνα με πληροφορίες Γενικός Διευθυντής ανέλαβε ο Δημήτρης Ζηδιανάκης, o οποίος έχει μακρά πορεία στον χώρο των τροφίμων και του λιανεμπορίου. Ξεκίνησε την πορεία του το 1998 από την Bacardi και στην συνέχεια εργάστηκε σε Barilla, Cosmote, Γερμανός, Multirama και Public.
Τα επόμενα βήματα έχουν να κάνουν με την σύσταση της εταιρείας, την εξεύρεση γραφείων, την στελέχωση της, την συνεργασία με Έλληνες προμηθευτές και τέλος την εξεύρεση καταστημάτων. Σύμφωνα με τις πηγές μας στόχος της Burger King είναι αποφευχθούν λάθη που έκαναν στο παρελθόν άλλες αλυσίδες του εξωτερικού που επεδίωξαν την είσοδο τους στην χώρα μας και για τον λόγο αυτό οι πρώτες κινήσεις θα είναι ιδιαίτερα προσεκτικές χωρίς πρόχειρες και βιαστικές κινήσεις.
Η έλευση στην Ελλάδα συμπίπτει και με μια από τις καλύτερες περιόδους της Burger King παγκοσμίως, την ίδια ώρα που η McDonald's δέχεται ισχυρές πιέσεις τόσο τα οικονομικά μεγέθη του πρώτου τριμήνου του 2015 όσο και ο αριθμός καταστημάτων αυξάνονται με σημαντικούς ρυθμούς. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις ΗΠΑ σε καταστήματα που έχουν συμπληρώσει πάνω από ένα χρόνο λειτουργίας παρατηρήθηκε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 7%, ποσοστό που είχε να εμφανισθεί σχεδόν εδώ και μία δεκαετία. Αντίστοιχα οι πωλήσεις των εστιατορίων της McDonald's εμφάνισαν πτώση της τάξης του 2,3%.
Η Burger King ιδρύθηκε πριν από 61 χρόνια στην Φλόριντα και σήμερα διαθέτει πάνω από 14.000 καταστήματα σε 100 χώρες σε όλο τον κόσμο και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα πίσω από τα McDonald's εξυπηρετώντας πάνω από 11 εκατομμύρια πελάτες κάθε ημέρα. Η έλευση στην Ελλάδα πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας Burger King SEE η οποία πέρα από την Ελλάδα έχει ή θα έχει σύντομα παρουσία σε Ιταλία, Ρουμανία και Πολωνία.


 

 Κωστής Χριστοδούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου