ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

Η Εύα Μέντες αποκαλύπτει τη δίαιτά της: Πώς κρατάω τη φόρμα μου



Εξώφυλλο στο αμερικανικό περιοδικό «Shape» Απριλίου, η
Εύα Μέντες αποκαλύπτει όλα τα μυστικά της άψογης γραμμής της και του αψεγάδιαστου δέρματός της, παρότι έχει δύο παιδιά και είναι 43 ετών.
Η πανέμορφη σύντροφος του Ράιαν Γκόσλινγκ αποκαλύπτει συγκεκριμένα τι τρώει καθημερινά. Αναφέρει ότι η δίαιτά της είναι εντελώς ασκητική:
«Συνήθως αρχίζω την ημέρα μου με αυγά, το βρίσκω μαγικό. Με τα αυγά μπορεί κανείς να κάνει τόσα πράγματα. Συνήθως το απλοποιώ και τα τρώω μπρουγιέ με μια φέτα ψωμί.
Για το μεσημεριανό, συνήθως τρώω σολωμό με ρύζι ή κινόα και προσπαθώ να φάω και μια σαλάτα.
Τρώω το ίδιο πράγμα και για βραδινό.
Είναι ένα πλάσμα που έχω ριζωμένες συνήθειες, δεν τρελαίνομαι για το φαγητό. Προσπαθώ να θεωρώ την τροφή σαν το λάδι που δίνει ενέργεια στο σώμα μου. Αλλά θέλω κάποια στιγμή να καθήσω σε ένα τραπέζι να φάω. Τώρα, με τα δύο παιδιά, τρώω συνήθως στο πόδι».
Αυτές είναι οι φωτό της Μέντες στο Shape:
Η Εύα Μέντες είναι αθλητικός τύπος και περνάει αρκετό χρόνο στις αίθουσες γυμναστηρίου. Ακολουθώντας αυτό το αυστηρό πρόγραμμα διατροφής, η διάσημη σταρ έχασε γρήγορα όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης, μετά την γέννηση της δεύτερης κόρης της, Αμάντα, η οποία είναι σήμερα 11 μηνών. Η σταρ δηλώνει:
«Λατρεύω να κάνω καθίσματα, αλλά τώρα μου είπαν ότι είναι καλύτερο να κάνω ανοίγματα». Επισημαίνει ότι κρατάει κυρίως τη γραμμή της γιατί τρέχει συνέχεια με τα δυό της παιδιά:
«Ηταν δύσκολο να χάσω τα επιπλέον κιλά μετά τη γέννηση της δεύτερης κόρης μου. Ωστόσο δεν ήταν τόσο σκληρό όσο φοβόμουν γιατί περνάω τη ζωή μου τρέχοντας όλη μέρα με τα παιδιά μου. Δεν κατορθώνω ποτέ να καθήσω. Είμαι συνεχώς σε κίνηση».

Πάντως, ενόσω ο σύντροφός της και πατέρας των παιδιών της Ράιαν Γκόσλινγκ έτρεχε από κόκκινο χαλί σε γκλάμουρ συναντήσεις για να διαφημίσει την τελευταία ταινία του La La Land, η Εύα Μέντες έμεινε σπίτι για να φροντίσει τα παιδιά. Το περιοδικό Shape την ρώτησε αν δεν την ενοχλεί να απουσιάζει από το κόκκινο χαλί και τα βραβεία Οσκαρ.
«Αυτό που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι άνθρωποι είναι ότι λατρεύω να μένω σπίτι μου. Αντί να είμαι στο κόκκινο χαλί, προτιμώ να είμαι σπίτι μου με τα κορίτσια» δήλωσε.


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου