VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

Η Νατάσσα Μποφίλιου..



Για τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα, την

εξωτερική της εμφάνιση αλλά και πώς τη φωνάζουν οι φίλοι της μίλησε η Νατάσσα Μποφίλιου στην κάμερα της εκπομπής «Ελένη» στον Alpha.


«Νιώθω γκόμενα και μου αρέσει πολύ», λέει μεταξύ άλλων και αποκαλύπτει πως οι φίλοι της την αποκαλούν «Τάσο» γιατί όταν νευριάζει λέει πολλά «γαλλικά»!

Η τραγουδίστρια, δήλωσε πως δεν έχει πάρει ακόμα το πτυχίο της στη Νομική και πως στα πρώτα της βήματα στο χώρο του πενταγράμμου έκανε τη... γραμματέα της: «Υποδυόμουν την γραμματέα μου στην αρχή της καριέρας μου για να μου κλείνω δουλειές» είπε χαρακτηριστικά.


«Μένω στην Καλλιθέα. Μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι μια πολύ ωραία γειτονιά με ανθρώπους κανονικούς, αληθινούς και επίσης δεν με απομακρύνει από την κανονικότητα και την πραγματικότητα που εγώ σαν Νατάσσα έχω ανάγκη».

Δείτε σε βίντεο όλα όσα είπε η τραγουδίστρια:





newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου