ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Λιάγκας: Αισθανόταν τύψεις ο Λάτσιος που μου έκοψε την εκπομπή και με έβαλε στο Dancing



Λίγες μέρες πριν τη
μεγάλη πρεμιέρα του Dancing With The Stars η κριτική επιτροπή του χορευτικού σόου μίλησε στο «Πρω1νό».

Όταν ήρθε η σειρά η Φαίη Σκορδά να ρωτήσει τον Γιώργο Λιάγκα πώς πήρε την απόφαση του να μπει στην κριτική επιτροπή του σόου, εκείνος είπε με αρκετή δόση χιούμορ:

«Αισθανόταν τύψεις ο Λάτσιος που μου έκοψε την εκπομπή τη βραδινή (late Night) και λέει τον πληρώνω που τον πληρώνω κάτι πρέπει να τον κάνω και δεν είχαν τίποτα άλλο να με κάνουν και με βάλανε στην επιτροπή του Dancing…» είπε και συνέχισε: «Ούτε τον Λάτσιο μπορώ να κάνω, εγώ θα ακολουθήσω το αντίστροφο από αυτό που έκανε η Ελεονώρα (Μελέτη). Η Ελεονώρα ήταν πρώτα παίκτρια και τώρα είναι κριτής, εγώ φέτος κριτής και του χρόνου θα είμαι κανονικά παίκτης…»!

Δείτε το βίντεο με όσα είπαν στην εκπομπή:




newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου