Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Google και Σκλαβενίτης οι εταιρείες που θέλουν να δουλέψουν οι νέοι Έλληνες. Ποιες είναι οι άλλες 24




Ένας διεθνής τεχνολογικός κολοσσός, η Google και η μεγαλύτερη ιδιωτική εταιρεία σε αριθμό προσωπικού, η Σκλαβενίτης φιγουράρουν στις δύο πρώτες θέσεις της έρευνας που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα ανάμεσα σε μεγάλο δείγμα νέων στην Ελλάδα. Στην τρίτη θέση ακολουθεί η Παπαστράτος.



Συγκεκριμένα για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, βασισμένη σε ένα δείγμα 2.899 ατόμων της Γενιάς Υ, ηλικίας 18-37 ετών απ΄ όλη την Ελλάδα, η έρευνα του kariera.gr αναλύει τις στάσεις που έχουν οι νέοι στη χώρα ως προς την καριέρα τους και τι είναι σημαντικό γι’ αυτούς όταν σχεδιάζουν και προγραμματίζουν την εργασιακή τους ζωή. Οι έρευνές από το 2013 έως σήμερα δείχνουν σταθερά ότι σε σχέση με την εργασία τους οι νέοι της Γενιάς Υ στην Ελλάδα αναζητούν εργασία που θα τους δώσει ευκαιρίες για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και εργασιακό περιβάλλον με ήθος, ενώ οι αμοιβές και η εργασιακή ασφάλεια είναι σημαντικά στοιχεία στην επιλογή εργοδότη. Το 2017 η έρευνα εμπλουτίστηκε με νέες ερωτήσεις που αναδεικνύουν διαφορετικές πτυχές του πώς αντιλαμβάνονται οι νέοι την εργασία και την καριέρα τους.
Η Γενιά Υ ή Millennials, δηλαδή όσοι έχουν γεννηθεί μεταξύ 1980-2000, είναι σήμερα η μεγαλύτερη αριθμητικά γενιά στον κόσμο.



Η κατανόηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους αποτελεί πρόκληση για τις εταιρείες, οι οποίες χρειάζεται να διερευνήσουν τους παράγοντες που κάνουν ελκυστική την εργασία και τους εργοδότες στους Millennials. Στην Ελλάδα της συνεχιζόμενης κρίσης, της ανεργίας και της φυγής πνευματικού κεφαλαίου, ποια είναι τα χαρακτηριστικά που οι νέοι της Γενιάς Υ αναζητούν από την εργασία και την καριέρα τους; Πώς βιώνουν την κρίση;

Η έρευνα αυτή διενεργείται, με την υποστήριξη της εταιρείας kariera.gr, από τις επιστημονικά υπεύθυνες ∆ρ. Ειρήνη Νικάνδρου και Λήδα Παναγιωτοπούλου, Επίκουρες Καθηγήτριες του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Φωτογραφία: Sooc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου