ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019

Τα αποτυχημένα μεταφορικά μέσα -Υπόσχονταν πολλά, αλλά δεν έκαναν την επανάσταση (ΒΙΝΤΕΟ)!!

Ανθρωποι που πετούσαν καθισμένοι σε καρέκλες, αερόπλοια και περίεργα ατομικά οχήματα. Υποσχέθηκαν την επανάσταση, αλλά δεν άντεξαν στο χρόνο.




Είναι μερικά από τα αποτυχημένα μεταφορικά μέσα, που κέρδισαν την προσοχή, αλλά για λίγο. Το Mashable θυμήθηκε τέσσερα από αυτά.

Το Jetpack

Τι καλύτερο από το να δένει στην πλάτη του ο άνθρωπος μία συσκευή και μετά να πετάει; Από τις «ζώνες πυραύλων», μέχρι τις αντίστοιχες καρέκλες ή τα ιπτάμενα... τηγάνια, οι αντίστοιχες εμπνεύσεις ήταν αρκετές, αλλά πλέον αντίστοιχη εφαρμογή υπάρχει μόνο στα θαλάσσια σπορ.



Το αερόπλοιο

Η ιδέα έχει τις ρίζες της αρκετούς αιώνες πίσω, αλλά τελικά έχασε τον «πόλεμο» με τα τζετ. Στις αρχές του 20ου αιώνα το Zeppelin -του Γερμανού κόμη Φέρντιναντ φον Ζέπελιν- έκανε πάνω από 1.500 πτήσεις και μετέφερε περισσότερους από 10.000 επιβάτες. Η επιτυχία του όμως δεν κράτησε πολύ.



Το Sinclair C5

«Φανταστείτε ένα όχημα που θα καλύπτει πέντε μίλια με ένα σεντ», έλεγε η διαφήμιση. Το «ηλεκτρικά υποβοηθούμενο με πεντάλ» όχημα ήταν χαριτωμένο, αλλά όχι χρηστικό και γρήγορο.



Το Segway

Παρουσιάστηκε το 2001, κέρδισε μεγάλη προσοχή, αλλά οι πωλήσεις ήταν περιορισμένες. Περίπου 24.000 είχαν πωληθεί έως το 2006. «Δεν ήταν καινοτόμο το σχήμα του, δεν ήταν κομψό και δεν έμοιαζε ανθρωπομορφικό», είχε πει ο Στιβ Τζομπς εξηγώντας την αποτυχία.


iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου