«Η πείνα είναι πιθανό να ενεργοποιήσει γενικές ιδέες και συμπεριφορικές γνώσεις που συνδέονται με την απόκτηση», μας λένε οι ερευνητές από το 2017.
Κάτι που σημαίνει πως όταν πάμε στο σούπερ μάρκετ και πεινάμε είναι πιθανότερο να αγοράσουμε όχι μόνο περισσότερα τρόφιμα, αλλά και μη φαγώσιμα προϊόντα.
Η μελέτη του Πανεπιστημίου της Μινεσότα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Proceedings of the National Academy of Sciences», βρήκε πειραματικά πως η πείνα ενεργοποιεί την ανάγκη να αποκτήσεις κάτι, οτιδήποτε.
Η ερευνητική ομάδα παραθέτει μάλιστα πέντε ακόμα μελέτες που επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματά της. Σε όλες οι συμμετέχοντες αγόρασαν και περισσότερα πράγματα και άσχετα με τις τυπικές καταναλωτικές τους συνήθειες.
Το αποτέλεσμα; Οι πεινασμένοι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, αγοράζουν περισσότερα μη βρώσιμα αγαθά και παραμένουν για περισσότερο χρόνο στο σούπερ μάρκετ.
Μια συμπεριφορά που τώρα με τον κορονοϊό δεν τη θέλουμε καθόλου…
Newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου