VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2021

Ανέκδοτο: Χτυπάει το τηλέφωνο και το σηκώνει ο Τοτός…

Χτυπάει το τηλέφωνο και το σηκώνει ο Τοτός...
«Ναιιιι;» λέει ψιθυριστά
«Δώσε μου σε παρακαλώ τον πατέρα σου» λέει ένας κύριος.
«Δεν μπορεί τώρα, είναι απασχολημένος» ψιθυρίζει ο Τοτός. «Καλά παιδί μου, δώσε μου την μητέρα σου»
«Δεν μπορεί τώρα, είναι και αυτή απασχολημένη» ψιθυρίζει ο Τοτός.
«Δεν πειράζει δώσε μου τον παππού» ξαναλέει ο κύριος.

«Δεν μπορώ ούτε αυτόν, κύριε, είναι απασχολημένος» ψιθυρίζει ο Τοτός. «Εντάξει δώσε μου τότε την γιαγιά» «Είναι απασχολημένη κι αυτή» ψιθυρίζει ο Τοτός.
«Καλά παιδί μου τι κάνουν επιτέλους;» ρωτάει ο κύριος.
«Ψάχνουν να με βρουν…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου