ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 8 Ιουνίου 2021

Αποκάλυψη Γιώργου Τσαλίκη: «Υπέγραψα με τον ΣΚΑΪ, θα είμαι ο παρουσιαστής ..»



Ο Γιώργος Τσαλίκης αποκάλυψε πως υπέγραψε να είναι ο κεντρικός παρουσιαστής του «Big Brother». 

 «Δεν κάνω συζητήσεις με τον ΣΚΑΪ, έχω υπογράψει συμβόλαιο. Είμαι ο κεντρικός παρουσιαστής του “Big Brother”. 

Το συμβόλαιό μου είναι 1+1 χρόνο, ένα ισχυρό συμβόλαιο, όπως πρέπει. Δεν είπα δύσκολα το “ναι” για το “Big Brother” γιατί με τον ΣΚΑΪ έχω μια πολύ καλή σχέση. Τα τελευταία χρόνια έχουμε συζητήσει διάφορα project. Mου αρέσει πάρα πολύ το project. Το παρακολουθούσα όπως ξέρετε. Το κρατήσαμε όπως έπρεπε, δεν έκανα δηλώσεις. Νιώθω ασφάλεια διότι υπήρξαν διαβεβαιώσεις ότι θα κάνουμε ένα προϊόν όπως πρέπει. 

Συζητούσαν για κάποια άτομα στον σχολιασμό», είπε στην κάμερα της εκπομπής «Το πρωινό».

tilestwra.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου