Το πρώτο εξάμηνο του 2021 έδειξε το σκληρό του πρόσωπο σε αρκετές από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, προκαλώντας ανακατατάξεις στη λίστα με τους πιο κερδοφόρους κατασκευαστές αυτοκινήτου στον κόσμο.
Με την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία να καλείται να προσαρμοστεί στις αρρυθμίες που εξακολουθεί να προκαλεί η πανδημία του κορωνοϊού και εσχάτως στη δραματική έλλειψη ημιαγωγών, δεν είναι λίγοι εκείνοι οι κατασκευαστές που θα θελήσουν να ξεχάσουν το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Υπάρχουν, βέβαια, και εκείνοι που μετέτρεψαν την κρίση σε ευκαιρία, προσθέτοντας μερικά ακόμα μηδενικά στο αποθεματικό τους. Την καλύτερη επίδοση, σε ότι αφορά τουλάχιστον το περιθώριο κέρδους, σημείωσε η Ferrari, με το ποσοστό του 26,25% να την εξασφαλίζει την πρώτη θέση και μια απόσταση ασφαλείας από τον αμέσως επόμενο κατασκευαστή.
Ποιος είναι αυτός; Πρόκειται για τον όμιλο της BMW, το περιθώριο κέρδους του οποίου έφτασε το πρώτο εξάμηνο του έτους στο 12,88%. Στην τρίτη θέση κατάφερε να τερματίσει η Daimler, με το περίφημο operation margin να φτάνει στο 11,14%.
Ακόμη πιο πίσω συναντά κανείς τον όμιλο της Toyota, όπως και το VW Group το οποίο έχει χάσει και τον τίτλο του ομίλου με τον μεγαλύτερο αριθμό παραγωγής αυτοκινήτων στον πλανήτη, μένοντας στη δεύτερη θέση.
Επιστρέφοντας στις επιδόσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών το πρώτο εξάμηνο του έτους, στις τελευταίες θέσεις με μικρότερο περιθώριο κέρδους βρίσκεται ο όμιλος Renault-Nissan-Mitsubishi, η ινδικής καταγωγής Tata, η κινεζική JAC και η Honda.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου