ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022

10 ατάκες που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να ξεστομίσεις αν σε πιάσει να την απατάς



Ναι εκτός από το «δεν είναι αυτό που νομίζεις» υπάρχουν άλλες δέκα φράσεις τις οποίες αν ξεστομίσεις θα κάνεις πολύ χειρότερα τα πράγματα.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις αν η σύντροφός σου σε πιάσει να την απατάς είναι να μην μιλάς πολύ αλλά να ακούς και να την αφήσεις να ξεσπάσει: είναι πολύ πιο ασφαλές από το να αρχίσεις να λες ανόητες δικαιολογίες ή ακόμα χειρότερα να προσπαθήσεις να κάνεις χιούμορ.



Σε κάθε περίπτωση εμείς μαζέψαμε τις δέκα φράσεις που θα κάνουν χειρότερα τα πράγματα επομένως μην πεις τουλάχιστον αυτές ή κάποιες που να μοιάζουν με αυτές. Θέλουμε το καλό σου.

«Αυτή μου την έπεσε εγώ δε φταίω»

«Εσύ φταις είχες απομακρυνθεί πολύ τελευταία»

«Ήμουν μεθυσμένος και δεν ήξερα τι έκανα»

«Καλό θα ήταν να το ξεπεράσεις δεν είναι και κάτι σημαντικό»

«Δε σήμαινε τίποτα για εμένα, εσένα αγαπώ»

«Έγινε μόνο μια φορά, μία ίσον καμία»

«Δεν ήταν καν καλή στο σεξ, δε μου άρεσε καθόλου»

«Πες ότι έκανα ένα λάθος της στιγμής»

«Εμείς είχαμε ρουτινιάσει»

«Δεν είναι αυτό που νομίζεις»

mensecrets.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου