ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Απίστευτη καταγγελία για υπουργό του ΠΑΣΟΚ - «Πήρε το 2004 βαγόνι τρένου στο χωριό του για προεκλογική φιγούρα»


Μία απίστευτη καταγγελία για ένα περιστατικό, που συνέβη σχεδόν δύο δεκαετίες πριν, έκανε πρώην εκπαιδευτής μηχανοδηγών. Ο Νίκος Τσουρίδης, μιλώντας για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, ανέφερε ότι «υπουργός έβαλε και μετέφεραν καινούργιο βαγόνι με τις ζελατίνες στο χωριό του, για να κάνει προεκλογικό αγώνα»

Ο τότε εκπαιδευτικής μηχανοδηγών, που ήταν μέλος αρμόδιας επιτροπής, αφού ξεκαθάρισε πως τόσο ο ίδιος, όσο και ο υπουργός, ανήκαν στο ίδιο κόμμα, το ΠΑΣΟΚ, αποκάλυψε τα εξής:
 
 
«Το 2004 παραλαμβάναμε, η επιτροπή, τα καινούργια ελβετικά βαγόνια για την Πελοπόννησο. Μας φωνάζει ο γενικός διευθυντής και μας ενημερώνει πως υπουργός είχε δώσει εντολή να πάει ένα βαγόνι στο χωριό του για να κάνει προεκλογικό αγώνα!», είπε μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Και προσέθεσε χαρακτηριστικά: «Το πήγαν εκεί οι Ελβετοί πάνω σε ειδική πλατφόρμα. Στην περιοχή υπήρχε μια μικρή σιδηροδρομική γραμμή, η Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Κρυονέρι, που δεν λειτούργησε ποτέ. Είχαμε πάει το τρένο εκεί, στα χωράφια, με τις ζελατίνες, για να το βλέπει ο κόσμος».

Όχι ότι θα εκπλαγεί κανείς από τέτοιες αποκαλύψεις βεβαίως, αφού είναι γνωστό πως οι πολιτικοί, μπροστά στον προεκλογικό αγώνα, δεν υπολογίζουν σχεδόν τίποτα!

Ρεύμα από βενζινάδικο της περιοχής

Το περιστατικό όμως είχε και συνέχεια.

«Αυτά τα τρένα είχαν μία ιδιομορφία. Για να τα βάλει μπροστά ο οδηγός, έπρεπε να κάνει προθέρμανση. Είχαν σύστημα σαν θερμοσίφωνο. Επειδή οι θερμοκρασίες του νερού του κινητήρα ήταν χαμηλές, έπρεπε να το βάλει να δουλέψει, να πάει στους 60 βαθμούς και μετά να πάρει μπροστά. Χρειαζόταν ρεύμα 380 βόλτ», εξήγησε ο κ. Τσουρίδης.

Και συνέχισε: «Στείλαμε παιδιά από την Πάτρα, συναδέλφους, να δείτε τι θα κάνετε. Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι για να πάρουμε ρεύμα, πρέπει να ρίξουμε καλώδιο σε απόσταση ένα χιλιόμετρο σε βενζινάδικο. Πήγαμε στον άνθρωπο, μας έδωσε ρεύμα. Κάθε μέρα αυτό γινόταν. Έκαναν 50 μέτρα μπροστά, 10 μέτρα πίσω και έφευγαν. Είχαμε και φύλακα 24 ώρες για να μην το σπάσουν. Μία φορά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν έχουμε ρεύμα. Ο βενζινάς είχε βγάλει την πρίζα, γιατί δεν τον είχαν πληρώσει. Αυτή η διαδικασία γινόταν».
 
 
Τελικά, το ΠΑΣΟΚ έχασε τις εκλογές το 2004, ενώ το βαγόνι… ξέμεινε στην περιοχή για έξι μήνες!

«Θέλαμε να το πάμε στην Καλαμάτα το τρένο, πλατφόρμα δεν είχαμε. Ξέρετε πόσο στοίχισε η διαδικασία; Έξι εκατομμύρια δραχμές», τόνισε ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών. 
 in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου