ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

Τέμπη: Οι εφτά «πληγές» με τα τούνελ του σιδηροδρομικού δικτύου

Πυροσβεστική: Ακατάλληλα 15 στα 18 τούνελ των σιδηροδρόμων 

Η τραγωδία στα Τέμπη έχει συγκλονίσει όλη τη χώρα, ενώ από την αποφράδα ημέρα της 28ης Φεβρουαρίου και μετά νέα συγκλονιστικά στοιχεία έρχονται στο φως σε σχέση με την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου.

Αυτά, ωστόσο, δεν ήταν άγνωστα, καθώς τα είχαν αναδείξει με παρεμβάσεις τους εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο και ειδικοί.

Το MEGA έκανε αυτοψία στη σήραγγα της Ραψάνης από την οποία πέρασαν οι δύο αμαξοστοιχίες και για λίγα μέτρα δεν συγκρούστηκαν εντός του τούνελ.

Οι εικόνες που έρχονται από τη σήραγγα «φωτογραφίζουν» το μέγεθος της τραγωδίας που θα είχαμε σε περίπτωση που τα δύο τρένα είχαν συγκρουστεί μέσα στο τούνελ.

Μηδενικός φωτισμός, ανύπαρκτα μέτρα πυρασφάλειας και ανύπαρκτη συντήρηση, αυτά ήταν όσα κατέγραψε η κάμερα του MEGA.

Σε ένα τούνελ χιλιομέτρων, υπάρχει μία μόνο πόρτα για την έξοδο των επιβατών σε περίπτωση κινδύνου, η οποία είναι κλειδωμένη.

Τα φώτα, δεξιά και αριστερά, στους τοίχους του τούνελ είναι όλα σβηστά καθώς δεν λειτουργούν, ενώ οι πυροσβεστικοί κρουνοί που υπάρχουν, δεν έχουν σωλήνες για να μεταφέρουν το νερό.

Δείτε το ρεπορτάζ του MEGA

Πυροσβεστική: Ακατάλληλα 15 στα 18 τούνελ των σιδηροδρόμων

Ακατάλληλα είναι τα 15 στα 18 τούνελ των σιδηροδρόμων όπως «δείχνει» αυτοψία της Πυροσβεστικής που παρουσίασε ο ΣΚΑΪ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ, η Πυροσβεστική, μαζί με υπαλλήλους του ΟΣΕ, εδώ και ένα χρόνο έχει ξεκινήσει αυτοψίες στις σήραγγες του σιδηροδρομικού δικτύου που έχουν μήκος άνω των 1000 μέτρων. Μέχρι τον Ιανουάριο του 2023 είχε ολοκληρωθεί ο έλεγχος στις 15 από τις 18 σήραγγες.

Αναλυτικά οι μεγάλες σήραγγες Αθήνα – Θεσσαλονίκη:

  • Σήραγγα Καλλιδρόμου (Τιθορέα-Λιανοκλάδι)
  • Σήραγγα Όθρυος (Λιανοκλάδι – Δομοκός)
  • Σήραγγα Τεμπών
  • Σήραγγα Πλαταμώνα
  • Σήραγγα Αλίαρτου
  • Σήραγγες Στίρφακα (3)
  • Σήραγγα Μακρυράχης
  • Σήραγγες Εκκάρας (4)

Σοκάρουν τα ευρήματα

Τα ευρήματα και στις 15 είναι κοινά:

  • Υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις σε μέτρα πυρασφάλειας
  • Δεν υπάρχει πρόβλεψη για την πρόσβαση πυροσβεστικού υλικού και την πρόσβαση σωστικών συνεργείων
  • Είναι δύσκολη ή αδύνατη επικοινωνία εντός του τούνελ (ασύρματοι – κινητά)
  • Ακατάλληλος φωτισμός έκτακτης ανάγκης
  • Έξοδοι διαφυγής (έλλειψη ή ακαταλληλότητα)
  • Προβληματική συντήρηση εξαερισμού

Το ατύχημα του 2015 στο τούνελ των Τεμπών

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2015 είχε πιάσει φωτιά μια εμπορική αμαξοστοιχία μέσα στο τούνελ των Τεμπών. Οι εκπρόσωποι της Πυροσβεστικής που είχαν πάρει μέρος στην κατάσβεση είχαν καταγγείλει εκ των υστέρων ότι όταν πήγαν μέσα στο τούνελ αφενός δεν λειτουργούσε το υδροδοτικό, δηλαδή δεν είχαν νερό για να κάνουν την κατάσβεση και αφετέρου δεν λειτουργούσε και ο εξαερισμός.

Μάλιστα, έκαναν και αναφορά λέγοντας πως έχει επισημανθεί αυτό από το 2010 κατά την διάρκεια μιας άσκησης της ΕΜΑΚ. Δηλαδή από το 2010 μέχρι σήμερα το πρόβλημα παραμένει και είναι πολύ σοβαρό, εδώ και 13 ολόκληρα χρόνια.

Παράλληλα, από το ρεπορτάζ προκύπτει πως δεν υπάρχει νομοθεσία που να καθορίζει τα μέτρα ασφάλειας.

Για κάθε μία από τις αυτοψίες η Πυροσβεστική έχει υποβάλει κάποια επικαιροποιημένα σχέδια, ενώ έχει κάνει και σχετικό έγγραφο προς την ηγεσία της κυβέρνησης και το αρμόδιο υπουργείο, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ.

in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου