Στο «κάδρο των ευθυνών» φέρεται δε να έβαλε και τον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλου, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες κατά την απολογία του, του επέρριψε ευθύνες. Υποστήριξε δε ότι ο «μοιραίος» σταθμάρχης Λάρισας, που είναι επίσης προφυλακισμένος, ήταν ικανός για να μείνει μόνος του σε βάρδια.
Υπόμνημα 80 σελίδων
Ο επιθεωρητής κατέθεσε υπόμνημα 80 σελίδων στο οποίο υποστήριξε πως πράγματι εκείνος ήταν που έβγαλε τις βάρδιες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται ούτε για το γεγονός πως δύο από τους τρεις σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους το βράδυ της τραγωδίας, ούτε όμως και για την επαγγελματική τους κατάρτιση.
Επίσης τόνισε το γεγονός ότι ο ίδιος προτείνει το πρόγραμμα των βαρδιών, αλλά την τελική έγκριση την είχε ο διευθυντής κυκλοφορίας, που σκοτώθηκε πρόσφατα σε τροχαίο.
Η άποψη του επιθεωρητή ότι ευθύνες φέρει για τη δυσλειτουργία στο σταθμό της Λάρισας που δυστυχώς κατέληξε στο πολύνεκρο δυστύχημα και ο σταθμάρχης του Παλαιοφαρσάλου, καταγράφηκε επίσης στο υπόμνημα που κατέθεσε, υποστηρίζοντας -σύμφωνα με τις πληροφορίες- ότι αυτός είχε την ευθύνη να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα ότι το Intercity 62 είχε 1 ώρα καθυστέρηση.
Θέση που αντικρούει με σθένος ο ίδιος ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλου. «Δηλαδή σε κάθε καθυστέρηση θα ενημερώνουμε τον προϊστάμενο δηλαδή; Όχι, όχι, όχι. Κοιτάει από πού να πιαστεί αυτός, κατάλαβες…», ήταν η αντίδραση του.
Υπενθυμίζεται ότι για τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, στην οποία έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, ήδη έχει προφυλακιστεί ο 59χρονος σταθμάρχης, ενώ οι άλλοι δύο σταθμάρχες, ο συμβασιούχος και ο πιο έμπειρος, αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους μετά τις απολογίες τους την περασμένη Τρίτη και Τετάρτη, αντίστοιχα.
in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου