ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2023

Τατιάνα Μητσιούλη || Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος "Γρεβενά Δυνατά Μπροστά" Χρήστος Τριγώνης"

Ονομάζομαι Μητσιούλη Τατιάνα, γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσα στα Γρεβενά. Είμαι απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας. Ειδικεύθηκα στην Μουσειολογία και στη διαχείριση πολιτισμού,ολοκληρώνοντας με άριστα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στο τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. 
Παράλληλα, αποφοίτησα από τη σχολή μόδας Pansik Scuola di moda αποκτώντας τίτλους σπουδών που αφορούν το σχέδιο μόδας και το styling. 

Τα τελευταία χρόνια επέστρεψα στην πόλη μου στα Γρεβενά, όπου και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά, στο χώρο του λιανικού εμπορίου, ενώ παράλληλα ολοκληρώνω το δεύτερο μεταπτυχιακό πρόγραμμα με τίτλο «Διαχείριση και διατήρηση πολιτισμικής κληρονομιάς» στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο.

 
 


Αγαπώ τα Γρεβενά πολύ, γι αυτό επέστρεψα, γι αυτό βρίσκομαι εδώ, γι αυτό δημιουργώ το μέλλον μου και την οικογένεια μου εδώ. 
Πιστεύω τόσο πόλυ στον τόπο αυτό! 
Για τους λόγους αυτούς και για δεκάδες ακόμη, θέλω να συμβάλω με σεβασμό προς όλους τους συμπολίτες μου για την καλύτερη εκδοχή της πόλης μας, για να αλλάξουμε ό,τι μας δυσαρεστεί ή μας δυσκολεύει, θέλω να δουλέψω μόνο για κάθε τι που ευνοεί τον τόπο αυτό, θέλω να προσφέρω στο πλευρό ανθρώπων που έχουμε κοινό όραμα και κοινούς στόχους για μια πόλη γεμάτη ζωή και ζωντάνια, χωρίς ανταλλάγματα και διαμάχες! 

Είμαι εδώ με σεβασμό προς όλους και αγάπη για τον τόπο μας για μια νέα αρχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου