ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023

Ευθύμιος Πρέβεζας || Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Κυριάκο Ταταρίδη “Γρεβενά : Ο τόπος μας…η ζωή μας”

 Συνδημότισσες και συνδημότες,

Ονομάζομαι Ευθύμιος Πρέβεζας. Κατάγομαι από τη Ροδιά Γρεβενών, γιος του

Θωμά και της Πολυξένης Πρέβεζα. Εκεί έζησα τα πρώτα χρόνια της ζωής μου, μέχρι που αποφοίτησα από το Δημοτικό Σχολείο. Έκτοτε μεγάλωσα και ζω στην πόλη των Γρεβενών, που αποτελεί και τον τόπο μόνιμης κατοικίας μου. Είμαι απόφοιτος της Ανωτάτης Βιομηχανικής Σχολής Θεσσαλονίκης – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και από το έτος 1988 διατηρώ λογιστικό – φοροτεχνικό γραφείο στην πόλη των Γρεβενών.

Είμαι παντρεμένος με την Αλεξάνδρα Νικολάρου και αποκτήσαμε μαζί δυο παιδιά, τον Θωμά, φοιτητή στο Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών και την Ειρήνη, μαθήτρια Λυκείου.


 
 

Επί σειρά ετών διετέλεσα Πρόεδρος στον Πολιτιστικό Σύλλογο Γρεβενών «ΠΙΝΔΟΣ», όντας ιδρυτικό μέλος και χοροδιδάσκαλος από ιδρύσεώς του (το 1992) μέχρι και σήμερα, ενός συλλόγου με διαρκή και επιτυχημένη δράση στην πόλη μας, στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

Η πολιτιστική μου πορεία ξεκίνησε το έτος 1988 με την ιδιότητα του χοροδιδασκάλου σε άλλοτε υφιστάμενους Πολιτιστικούς Συλλόγους της περιοχής μας. Υπήρξε ανέκαθεν προσωπική μου επιλογή να ασχοληθώ όλα αυτά τα χρόνια, αυτοβούλως, ανιδιοτελώς και με μεράκι με τον τόπο μας και τον πολιτισμό του, χωρίς τούτο να το επιβάλλει κάποιο αξίωμά μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στην οποία δίνω τη μάχη μου για πρώτη φορά.

Δίνω ιδιαίτερη σημασία στην προστασία και διατήρηση των εθίμων και του παραδοσιακού πολιτισμού του τόπου μας. Η ανάπτυξη ενός τόπου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον πολιτισμό του, που αποτελεί το μονοπάτι επικοινωνίας με τις ρίζες μας και τη γενέτειρά μας. Ο πολιτισμός, ως τρόπος ζωής, προϋποθέτει τη λειτουργία ενός δημοκρατικού τρόπου διακυβέρνησης που καλύπτει τις υλικές και πνευματικές ανάγκες του πληθυσμού.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση που από τη φύση της βρίσκεται πολύ πιο κοντά στη λαϊκή βάση, είναι ο φυσικός υποδοχέας των πολιτιστικών δραστηριοτήτων μιας εξελισσόμενης κοινωνίας και ο καταλληλότερος φορέας άσκησης πολιτιστικής πολιτικής. Η πολιτιστική δράση αποτελεί υπόθεση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που επιθυμεί και αγωνίζεται για την ανάπτυξη του τόπου της. Πιστεύω ότι η πολιτιστική διάσταση της ανάπτυξης μιας τοπικής κοινωνίας συμβάλλει στην κοινωνικοπολιτική ενσωμάτωση και αναβάθμιση των κατοίκων, στην ποιοτική βελτίωση των συνθηκών ζωής τους και στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής συμμετοχής τους στις διαδικασίες ανάπτυξης ενός τόπου.

Είμαι άτομο που θέτει υψηλούς στόχους, γι’ αυτό στις επικείμενες δημοτικές εκλογές αποφάσισα να συμπορευτώ με τον συνδυασμό «Γρεβενά: ο τόπος μας … η ζωή μας» και επικεφαλής τον υποψήφιο Δήμαρχο Κυριάκο Ταταρίδη, θέτοντας την υποψηφιότητά μου ως δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Γρεβενών, διότι πιστεύω ακράδαντα ότι ο εν λόγω συνδυασμός και ο επικεφαλής του ταυτίζονται με τις προσδοκίες μου για τον παραδοσιακό πολιτισμό και με τα όνειρά μου για βιώσιμη ανάπτυξη της περιοχής μας.


 
 

Ζώντας όλα τα χρόνια εδώ, αφουγκράζομαι και βιώνω καθημερινά μαζί σας τα προβλήματα του τόπου μας. Ο τόπος μας μπορεί και επιβάλλεται να αναδειχθεί και να λάβει τη θέση που του αξίζει, με την υλοποίηση έργων, με σεβασμό στους δημότες, με αξιοκρατία σε όλα τα επίπεδα, αλλά και με ανθρώπους ικανούς, με γνώση, εμπειρία, σεμνότητα, σοβαρότητα και υπευθυνότητα. Ο Δήμος Γρεβενών πρέπει να πάψει να είναι λησμονημένος και εγκαταλελειμμένος.

Θεωρώ υποχρέωση και καθήκον μου να δώσω το «παρών» στον αγώνα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και θα είναι ιδιαίτερη τιμή για εμένα, με τη δική σας στήριξη και εμπιστοσύνη, να συμμετέχω ενεργά στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο, να αγωνιστώ και να συνεργαστώ για έναν Δήμο ανάπτυξης και προόδου, σύγχρονο και δημιουργικό μέσα από πολιτιστικές δράσεις, διάλογο, διαφάνεια και λογοδοσία. Ο τόπος μας χρειάζεται ανθρώπους με γνώση, όραμα και διάθεση προσφοράς.

Σας καλώ να στηρίξετε τον αγώνα του Κυριάκου Ταταρίδη και τον δικό μου προσωπικά, γνωρίζοντας ότι το κίνητρό μας είναι ένα και κοινό, η αγάπη για τον τόπο μας και η πραγματοποίηση του συνολικού οράματός μας γι’ αυτόν!

Ο τόπος μας αξίζει ένα καλύτερο μέλλον… η ζωή μας είναι οι επιλογές μας. Δεν είναι ώρα για μεγάλα λόγια, είναι ώρα σοβαρών αποφάσεων!

Ευθύμιος Πρέβεζας

Λογιστής – Φοροτεχνικός

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Γρεβενών με την παράταξη «Γρεβενά : ο τόπος μας … η ζωή μας»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου