ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ: Υπόσχομαι πως θα είμαι δίπλα στον κάθε έναν ξεχωριστά.

Εχθές το βράδυ στείλατε ένα καθαρό μήνυμα Νίκης και Αισιοδοξίας.

Η αγάπη και η εμπιστοσύνη σας ήταν και είναι οι πυξίδες μου σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι που κάνουμε.

Υπόσχομαι πως θα είμαι δίπλα στον κάθε έναν ξεχωριστά.


 

 
Δεσμεύομαι να κάνω όσα οραματίζομαι για τα Γρεβενά μας για να δικαιώνεται κάθε μέρα η επιλογή που κάνατε στο πρόσωπό μου.

Ξεκινάμε πολύ δυνατά καθώς έχουμε πολύ δουλειά να κάνουμε.

Κλείνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για την στήριξη προς το πρόσωπο μου.


Με εκτίμηση

Γ. Γεωργίτσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου