Πρόκειται για ένα Hyundai Centennial, τη ναυαρχίδα της εταιρίας στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η οποία χρησιμοποιήθηκε προηγουμένως από την Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004, τη Γιάννα Αγγελοπούλου.
Κάτω από το εμπρός καπό βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V8 4,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 260 ίππους στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου πέντε ταχυτήτων.
Το αυτοκίνητο έχει διανύσει 93.650 χιλιόμετρα από το καινούργιο, ενώ ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι το αυτοκίνητο δεν διαθέτει σήματα της Hyundai, αλλά μόνο το λογότυπο του μοντέλου, μία ένδειξη της επιθυμίας των Κορεατών να φτιάξουν κάτι πραγματικά ξεχωριστό.
Είναι βαμμένο σε χρώμα Pearl White με γκρι κάτω μέρος αμαξώματος, ενώ το σαλόνι είναι δερμάτινο με με επένδυση Mocha Brown, που διακόπτεται από ξύλινα ένθετα.
«Πατάει» πάνω σε ένα σετ ζαντών αλουμινίου 16 ιντσών με πέντε ακτίνες, με ελαστικά ελαστικά Yokohama.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει state of the art για την εποχή στοιχεία πολυτελείας, όπως σύστημα infotainment της Panasonic, πίσω οθόνες ψυχαγωγίας με αναδιπλούμενο τραπεζάκι για φορητό υπολογιστή και laptop, συσκευή φαξ μεταξύ των πίσω καθισμάτων, πίσω σκίαστρα, υπολογιστή ταξιδιού και τριζωνικό κλιματισμό.
Την πώληση συνοδεύουν το φυλλάδιο του μοντέλου, το θεωρημένο βιβλίο σέρβις, τα αναμνηστικά του Αθήνα 2004, ο εφεδρικός τροχός και η εργαλειοθήκη.
Η σπάνια λιμουζίνα βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, με ελάχιστες και άνευ σημασίας μικρές φθορές.
Το σημάδι που άφησε η Γιάννα Αγγελοπούλου στη σπάνια λιμουζίνα
Το πιο χαρακτηριστικό «ελάττωμα» του αυτοκινήτου είναι ένα κάψιμο στο πίσω κάθισμα, κάτι που όπως αναφέρει ο τωρινός ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, ίσως να οφείλεται στην αγαπημένη συνήθεια της Γιάννας Αγγελοπούλου, αυτή του καπνίσματος πούρου.
Ο πιο πρόσφατος έλεγχος έγινε πριν ένα χρόνο και φαίνεται ότι το αειθαλές Hyundai τον πέρασε με επιτυχία. Το αυτοκίνητο υποβλήθηκε σε τελευταίο σέρβις τον Ιούνιο του 2023 στα 93.640 χιλιόμετρα, το οποίο περιελάμβανε την αντικατάσταση του λαδιού κινητήρα, του φίλτρου λαδιού και του ιμάντα χρονισμού.
Πριν από αυτό, είχε πραγματοποιηθεί σέρβις τον Δεκέμβριο του 2022, στα 92.000 χιλιόμετρα, το οποίο περιελάμβανε την αντικατάσταση του λαδιού κινητήρα, του φίλτρου λαδιού, του ιμάντα χρονισμού και του τεντωτήρα.
Το Hyundai Centennial κυκλοφόρησε το 1999 ως το κορυφαίο πολυτελές σεντάν της κορεατικής εταιρείας και αποτελεί σπάνιο θέαμα εκτός της εγχώριας αγοράς.
Το συγκεκριμένο αποτελεί δώρο της Hyundai στα πλαίσια της χορηγίας της κορεάτικης εταιρίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004.
Το πιο χαρακτηριστικό «ελάττωμα» του αυτοκινήτου είναι ένα κάψιμο στο πίσω κάθισμα, κάτι που όπως αναφέρει ο τωρινός ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, ίσως να οφείλεται στην αγαπημένη συνήθεια της Γιάννας Αγγελοπούλου, αυτή του καπνίσματος πούρου.
Ο πιο πρόσφατος έλεγχος έγινε πριν ένα χρόνο και φαίνεται ότι το αειθαλές Hyundai τον πέρασε με επιτυχία. Το αυτοκίνητο υποβλήθηκε σε τελευταίο σέρβις τον Ιούνιο του 2023 στα 93.640 χιλιόμετρα, το οποίο περιελάμβανε την αντικατάσταση του λαδιού κινητήρα, του φίλτρου λαδιού και του ιμάντα χρονισμού.
Πριν από αυτό, είχε πραγματοποιηθεί σέρβις τον Δεκέμβριο του 2022, στα 92.000 χιλιόμετρα, το οποίο περιελάμβανε την αντικατάσταση του λαδιού κινητήρα, του φίλτρου λαδιού, του ιμάντα χρονισμού και του τεντωτήρα.
Το Hyundai Centennial κυκλοφόρησε το 1999 ως το κορυφαίο πολυτελές σεντάν της κορεατικής εταιρείας και αποτελεί σπάνιο θέαμα εκτός της εγχώριας αγοράς.
Το συγκεκριμένο αποτελεί δώρο της Hyundai στα πλαίσια της χορηγίας της κορεάτικης εταιρίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004.
Χρησιμοποιήθηκε από τη Γιάννα Αγγελοπούλου στο διάστημα αυτό και πλέον πωλείται από την ιστοσελίδα Collecting Cars, χωρίς να υπάρχει κάποιο αρχικό ποσό εκκίνησης.
Προς το παρόν τα πρώτα “χτυπήματα” είναι στα 1.000 ευρώ, οπότε όσοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μία “μυθική” σπάνια λιμουζίνα από τις χρυσές εποχές της δεκαετίας του 2000, μπορούν να πράξουν τα δέοντα.
Η δημοπρασία του αυτοκινήτου αυτού λήγει την Δευτέρα 6 Νοεμβρίου και είναι ευκαιρία σε κάποιον να αποκτήσει ένα μοναδικό συλλεκτικό κομμάτι από του αγώνες του 2004.
Προς το παρόν τα πρώτα “χτυπήματα” είναι στα 1.000 ευρώ, οπότε όσοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μία “μυθική” σπάνια λιμουζίνα από τις χρυσές εποχές της δεκαετίας του 2000, μπορούν να πράξουν τα δέοντα.
Η δημοπρασία του αυτοκινήτου αυτού λήγει την Δευτέρα 6 Νοεμβρίου και είναι ευκαιρία σε κάποιον να αποκτήσει ένα μοναδικό συλλεκτικό κομμάτι από του αγώνες του 2004.
enimerotiko.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου