Στο βόρειο τμήμα η πρόοδος είναι 22,55% ενώ το τμήμα από τη ΧΘ 111 μέχρι τη ΧΘ 150 είναι πολύ προχωρημένο και είναι στο 40%. Περισσότεροι από 640 άτομα πλέον εργάζονται στα τέσσερα εργοτάξια του βόρειου τμήματος.
Όπως ανέφερε ο κ.Καραγιάννης, για το τμήμα Τρίκαλα-Καλαμπάκα μήκους 25χλμ, στόχος είναι να παραδοθεί στο τέλος του έτους.
Εφόσον αυτό γίνει εφικτό, τότε στις αρχές του 2024 θα λειτουργεί ο Ε65 από την Λαμία (περιοχή Ανθήλης) μέχρι την Καλαμπάκα με ένα μήκος 135χλμ. Πρακτικά η απόσταση Αθήνα-Τρίκαλα θα μπορεί να διανύεται σε περίπου 3 ώρες. Να θυμίσουμε πως τα έργα και στο νότιο και στο βόρειο τμήμα εκτελεί η ΤΕΡΝΑ για λογαριασμό της Κεντρική Οδός Α.Ε. αμφότερες μέλη του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
>
Το βόρειο τμήμα είναι μήκους 70,5 χιλιομέτρων, οι εργασίες ξεκίνησαν το 2021 και εκτιμάται ότι θα διαρκέσουν 36 μήνες, δηλαδή περίπου μέχρι το τέλος του 2024. Τα έργα στο βόρειο τμήμα είναι προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ και καλύπτονται από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Ο Ε65 εκτιμάται πως θα συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας και ειδικά των περιοχών της Θεσσαλίας καθώς και της Δυτικής Μακεδονίας. Επίσης με την σύνδεση του Ε65 με την Εγνατία Οδό, η Δυτική Μακεδονία και η Ήπειρος αποκτούν νέα πρόσβαση προς την Κεντρική και Νότια Ελλάδα. Παράλληλα επιτυγχάνεται ο στόχος της απευθείας οδικής σύνδεσης των λιμένων Ηγουμενίτσας και Βόλου, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αναπτυξιακή πορεία συνολικά τις δύο περιοχές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου