Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, εκτός από την αύξηση στο κόστος των προϊόντων και των υπηρεσιών, οι πολίτες που διαθέτουν αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα θα έχουν ακόμη ένα έξοδο, εκείνο της χρήσης του συμπιεστή αέρα.
Από το 2013 μόνο μία εταιρεία χρεώνει τον… αέρα
Μία πολυεθνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα του εμπορίου και της διάθεσης καυσίμων είχε πάρει από το 2013, την απόφαση να χρεώνει τον αέρα για τα ελαστικά των οχημάτων, ωστόσο, οι άλλες εταιρείες δεν ήθελα να να ακολουθήσουν το παράδειγμα.
Αυτό αναμένεται να αλλάξει το επόμενο διάστημα, καθώς η ενεργειακή κρίση έχει συρρικνώσει τα έσοδα των πρατηρίων σε τέτοιον βαθμό που καθιστά ασύμφορη τη λειτουργία του απαραίτητου εξοπλισμού για την πλήρωση των ελαστικών με αέρα.
Η ενεργειακή κρίση συρρικνώνει τα έσοδα των πρατηρίων
Μία πολυεθνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα του εμπορίου και της διάθεσης καυσίμων είχε πάρει από το 2013, την απόφαση να χρεώνει τον αέρα για τα ελαστικά των οχημάτων, ωστόσο, οι άλλες εταιρείες δεν ήθελα να να ακολουθήσουν το παράδειγμα.
Αυτό αναμένεται να αλλάξει το επόμενο διάστημα, καθώς η ενεργειακή κρίση έχει συρρικνώσει τα έσοδα των πρατηρίων σε τέτοιον βαθμό που καθιστά ασύμφορη τη λειτουργία του απαραίτητου εξοπλισμού για την πλήρωση των ελαστικών με αέρα.
Η ενεργειακή κρίση συρρικνώνει τα έσοδα των πρατηρίων
Ποιο είναι το επιχείρημα των πρατηριούχων
Το επιχείρημα των πρατηριούχων και όσων εκμεταλλεύονται βενζινάδικα, είναι ότι θα πρέπει να χαλάσουν πολλά χρήματα για την αγορά και τη συντήρηση του τεχνικού εξοπλισμού. Έτσι το κόστος θα πρέπει να το επωμιστούν οι χρήστες και όχι οι επιχειρήσεις, βάζοντας οριστικό τέλος σε μια δωρεάν παροχή.
Σημειώνεται δε ότι όταν αρχίσει αυτό το μέτρο να εφαρμόζεται θα αποτελέσει μια παγκόσμια πρωτοτυπία, καθώς για ευνόητους λόγους, οι οποίοι σχετίζονται με την ασφάλεια, η πρόσβαση στο σύστημα ελέγχου πίεσης και παροχής αέρα για τα ελαστικά των πρατηρίων είναι σε ολόκληρο τον δυτικό -και όχι μόνο- κόσμο ελεύθερη και δωρεάν.
Το επιχείρημα των πρατηριούχων και όσων εκμεταλλεύονται βενζινάδικα, είναι ότι θα πρέπει να χαλάσουν πολλά χρήματα για την αγορά και τη συντήρηση του τεχνικού εξοπλισμού. Έτσι το κόστος θα πρέπει να το επωμιστούν οι χρήστες και όχι οι επιχειρήσεις, βάζοντας οριστικό τέλος σε μια δωρεάν παροχή.
Σημειώνεται δε ότι όταν αρχίσει αυτό το μέτρο να εφαρμόζεται θα αποτελέσει μια παγκόσμια πρωτοτυπία, καθώς για ευνόητους λόγους, οι οποίοι σχετίζονται με την ασφάλεια, η πρόσβαση στο σύστημα ελέγχου πίεσης και παροχής αέρα για τα ελαστικά των πρατηρίων είναι σε ολόκληρο τον δυτικό -και όχι μόνο- κόσμο ελεύθερη και δωρεάν.
in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου