ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2024

Χαλκίδα: «Πάμε στον άνδρα μου να του μιλήσεις» - Πώς περιέγραψε η 39χρονη τα τελευταία λεπτά πριν τη δολοφονία

 

Τη δική της εκδοχή για όσα συνέβησαν μέχρι να φτάσει να πάρει δύο μαχαίρια και να σκοτώσει στη μέση του δρόμου τον 43χρονο Σάκη

Νικολάου στη Χαλκίδα, έδωσε στην ανακρίτρια η 39χρονη δολοφόνος στην απολογία της.

Η 39χρονη από τη μία περιέγραψε ένα περιστατικό που, όπως υποστηρίζει, συνέβη το 2008, με μια ερωτική συνεύρεση με τον Σάκη Νικολάου και από την άλλη παρουσίασε στην ανακρίτρια τη δική της θέση για το τι συνέβη τις στιγμές πριν τη δολοφονία.


 
 

Σύμφωνα με το eviaonline.gr, η 39χρονη φέρεται να ισχυρίστηκε στην ανακρίτρια ότι «το βράδυ της Παρασκευής είχαμε τσακωθεί και πάλι με το σύζυγό μου για τις υποτιθέμενες ερωτικές συνευρέσεις που είχα με τον Σάκη, τις οποίες διέδιδε σε τρίτους. Ο άνδρας μου, μου ζήτησε να κοιμηθούμε χωριστά. Όλο το βράδυ ήμουν αναστατωμένη και έψαχνα έναν τρόπο για να λυθεί αυτή η κατάσταση. Σκεφτόμουν πόσο με είχε εξευτελίσει ο Σάκης».

Συνεχίζοντας την ανάπτυξη των ισχυρισμών της για ό,τι συνέβη τη μοιραία ημέρα, η 39χρονη φέρεται να είπε ότι «τα ξημερώματα αποφάσισα να τον συναντήσω για τελευταία φορά και να τον υποχρεώσω να πάμε μαζί στο σύζυγό μου και ν’ αναλάβει τις ευθύνες του. Στις 6 το πρωί ξεκίνησα να ντύνομαι αθόρυβα. Πήρα δυο μαχαίρια από την κουζίνα και έφυγα. Ήξερα την ώρα που ο Σάκης έφευγε γιατί είχαμε συναντηθεί πολλές φορές στο δρόμο όταν πήγαινα με το σύζυγό μου στη δουλειά. Το σπίτι τους το ήξερα γιατί μου το είχε δείξει ο σύζυγός μου».

Περιγράφοντας, δε, τι συνέβη τη στιγμή της δολοφονίας η 39χρονη ισχυρίστηκε ότι ζήτησε από τον Σάκη Νικολάου να την ακολουθήσει για να δώσει εξηγήσεις στον σύζυγό της, εκείνος την εξύβρισε και «από αντίδραση ξεκίνησα να τον μαχαιρώνω». Συγκεκριμένα η 39χρονη φέρεται να είπε «βρήκα που είχε σταθμεύσει το αυτοκίνητό του και περίμενα εκεί κοντά. Όταν ο Σάκης μπήκε στο αυτοκίνητο, εγώ άνοιξα την πόρτα και δείχνοντας το μαχαίρι του είπα "πάμε τώρα στον άνδρα μου να του μιλήσεις, να αναλάβεις τις ευθύνες σου και να του εξηγήσεις τι έχει συμβεί". Μου απάντησε "άντε μωρή κ…, πάρε δρόμο" και κινήθηκε προς εμένα και σήκωσε το χέρι του για να με χτυπήσει. Από αντίδραση, ξεκίνησα να τον μαχαιρώνω. Αντιδρώντας αυτός, βγαίνοντας από το αυτοκίνητο, μου πέταξε το μαχαίρι και παλεύοντας, έβγαλα το άλλο μαχαίρι που είχα στη τσέπη μου. Συνεχίσαμε να παλεύουμε και συνέχισα να τον μαχαιρώνω».

Ο ισχυρισμός για το περιστατικό του 2008

Εκτός από τις ώρες και τα λεπτά πριν τη δολοφονία, η 39χρονη, σύμφωνα με τον Alpha, αναφέρθηκε σε μια ερωτική επαφή που είχε με τον ξυλουργό το 2008 και η οποία, έτσι όπως εξελίχθηκε στη συνέχεια, τη στιγμάτισε.

Όπως είπε «με τον Σάκη γνωριστήκαμε μέσω του συζύγου μου. Λίγες ημέρες πριν το γάμο μας, στις 14 Οκτωβρίου του 2008, ο Σάκης ήρθε στο σπίτι που φτιάχναμε για να τοποθετήσει μία ντουλάπα. Εκείνη την ημέρα, ήμουν πιεσμένη από τις προετοιμασίες του γάμου, και σε συνδυασμό με έναν μικροκαβγά που είχα με τον άνδρα μου, ήμουν στεναχωρημένη. Ζητούσα στήριξη την οποία πίστεψα ότι βρήκα στο πρόσωπο του Σάκη. Προσπαθούσε υποκριτικά να με παρηγορήσει και να με βοηθήσει. Μου ζήτησε να πιούμε ένα ποτό. Αφού είχαμε καταναλώσει 3-4 ποτά με οδήγησε στον καναπέ του σαλονιού και άρχισε να με φιλάει. Του ζήτησα να σταματήσει γιατί σε λίγες μέρες θα παντρευόμουν και ήξερε ότι αγαπάω τον άνδρα μου που, όπως έλεγε, ήταν φίλος του. Του ζήτησα να φύγει, όπως και έγινε».


 
 

Στη συνέχεια κι ενώ είχε πάει να ξαπλώσει, κάποιος άνδρας μπήκε στην κρεβατοκάμαρά της και, θεωρώντας πως ήταν ο σύντροφός της, συνευρέθηκαν ερωτικά. «Επειδή είχα ζαλιστεί από το ποτό, πήγα στην κρεβατοκάμαρα για να ξαπλώσω. Λίγη ώρα αργότερα ένιωσα έναν άνδρα πάνω μου και πίστεψα ότι είναι ο σύζυγός μου. Τον ρώτησα ήρθες; Και είπε ναι. Στη συνέχεια τον ρώτησα αν θέλει να ανοίξω το φως γιατί ήξερα ότι αρέσει στον άντρα μου να με βλέπει και είπε όχι. Ήμουν μισοκοιμισμένη και υπό την επήρεια του αλκοόλ. Δεν αντέδρασα, αλλά κατά τη διάρκεια της ερωτικής συνεύρεσης φώναξα το όνομα του άνδρα μου. Τότε ο Σάκης απάντησε: "ποιος, ο Σάκης είμαι". Τότε σηκώθηκε, ντύθηκε και έφυγε από το σπίτι. Σηκώθηκα ταραγμένη και προσπαθούσα να καταλάβω τι είχε συμβεί».

Η 39χρονη είπε στην απολογία της πως αποφάσισε να μην αποκαλύψει στον σύζυγό της τα όσα φέρεται να είχαν συμβεί με τον 43χρονο, καθώς φοβόταν τις πιθανές αντιδράσεις. «Λίγες ημέρες μετά τηλεφώνησα στον Σάκη. Βρεθήκαμε στο μαγαζί του συζύγου μου, ενώ αυτός έλειπε. Εκεί με διαβεβαίωσε πως το περιστατικό θα έμενε μεταξύ μας».

Τρία χρόνια μετά τον γάμο, ωστόσο, ο σύζυγός της, έλαβε ένα ανώνυμο τηλεφώνημα που τάραξε την καθημερινότητά τους. «Αρχές του 2011, ο σύζυγός μου δέχθηκε μία ανώνυμη κλήση. Του έλεγε να με μαζέψει και να προσέχει ποιον βάζει στο σπίτι του. Με ρώτησε αν είχε συμβεί κάτι ανάμεσα σε μένα και τον Σάκη. Του είπα όχι, αλλά δεν πείστηκε. Για 1,5 χρόνο ζήσαμε έναν εφιάλτη γιατί ο σύζυγός μου ζήλευε και άφηνε υπονοούμενα συνεχώς. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα ηρέμησε και για δέκα χρόνια ήμασταν ευτυχισμένοι» ανέφερε.

Αρκετά χρόνια μετά, το 2021, έσκασε ένα δεύτερο τηλεφώνημα, το οποίο έφερε εκ νέου αναστάτωση στο γάμο της και την οδήγησε σε ψυχοθεραπείες, όπως ανέφερε. «Τέλη καλοκαιριού του 2021, δέχθηκε πάλι ένα τηλεφώνημα με το οποίο τον ενημέρωναν πως εγώ με τον Σάκη έχουμε εξωσυζυγική σχέση, Τότε, ξεκίνησε πάλι ο εφιάλτης. Με πίεζε να του πω την αλήθεια, του αποκάλυψα το περιστατικό και του είπα πως από τότε δεν είχε ξανασυμβεί. Αποφάσισα να μιλήσω στον Σάκη για να μάθω τον λόγο που με διέβαλε, μιλώντας σε τρίτους για τη συνεύρεσή μας, και για να μιλήσει στον σύζυγό μου και να του εξηγήσει τι είχε συμβεί πριν πολλά χρόνια. Ο Σάκης αρνήθηκε να αναλάβει τις ευθύνες του. Λίγο καιρό μετά ο σύζυγός μου συναντήθηκε με τον Σάκη και του ζήτησε να μείνει μακριά μας. Έκτοτε, η ζωή μας άλλαξε. Ο άνδρας μου ένιωθε απατημένος και προδομένος. Είχαμε συνεχώς εντάσεις και καυγάδες. Άρχισα να αισθάνομαι μόνη μου, να κλαίω και να αυτοτραυματίζομαι. Ζήτησα βοήθεια από τον πνευματικό μου. Επισκέφθηκα νευρολόγο και ψυχίατρο και στα τέλη του 2022 ξεκίνησα συνεδρίες και έλαβα αγωγή για έξι μήνες την οποία διέκοψα μόνη μου. Τον Μάιο του 2023 πήγα σε άλλον ψυχίατρο, διέκοψα για λίγο και ξεκίνησα εντατικά από τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους» ήταν οι ισχυρισμοί της 39χρονης».

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου