ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2024

O Γρεβενιώτης Υποπτέραρχος (Ι) Κώστας Καραμεσίνης: Μετά από σχεδόν 41 χρόνια, αποχαιρετώ την μεγάλη αγάπη…την Πολεμική Αεροπορία.

Από την θέση του εν ενέργεια αξιωματικού.! Συναισθήματα συγκίνησης, ικανοποίησης, ολοκλήρωσης και υπερηφάνειας μόνο με διακατέχουν.
Ο Θεός μου χάρισε την ευλογία να φτάσω σχεδόν στην κορυφή και να ζήσω μοναδικά συναισθήματα τα οποία με ολοκλήρωσαν ως άνθρωπο και έκαναν τη ζωή μου πιο όμορφη. 

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ

Αυτή την ευλογία την χαρίζω σε όλους τους συναδέλφους μου και τους εύχομαι καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στο έργο τους.
Χαιρετώ λοιπόν την Αεροπορία μας, τους συναδέλφους, τους φίλους τους ανθρώπους που συνεργαστήκαμε σχεδιάσαμε και δημιουργήσαμε με μόνο γνώμονα το όφελος της Αεροποριας και της Πατρίδας, λέγοντας τους ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
 
 

Θα ήθελα να ευχαριστήσω διαχρονικά όλες τις Ηγεσίες της Πολεμικής Αεροπορίας για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη στο πρόσωπο μου δίδοντας μου την ευκαιρία να προσφέρω μέσα από διακεκριμένες θέσεις που κλήθηκα να υπηρετήσω στην καριέρα μου.
Πλημμυρισμένος λοιπόν από αγάπη, ικανοποίηση και ευγνωμοσύνη, ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους.!!!

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου