Οι κατασκευαστές μοτοσικλέτας έχουν ανακοινώσει ήδη τα νέα τους μοντέλα για την επόμενη χρονιά και κάποια από αυτά τα είδαμε από κοντά στην έκθεση EICMA.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η επόμενη χρονιά αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον καθώς έχουμε πολλές και σημαντικές καινούριες μοτοσικλέτες που εισβάλουν στην ευρωπαϊκή αγορά. Η συντακτική ομάδα του newsmoto μάζεψε εκείνες που ανυπομονούμε να οδηγήσουμε την επόμενη χρονιά και σίγουρα θα μας απασχολήσουν έντονα το 2024.
Benelli BKX 300
Η Benelli το 2023 έκανε το μεγάλο μπαμ φέρνοντας στο προσκήνιο το ικανότατο TRK 702X. Ήδη το μεσαίο adventure έχει τρομερή εμπορική πορεία στην Ελλάδα και την Ευρώπη δείχνοντας τη δυναμική τάση της ιταλικής εταιρείας. Για το 2024 η Benelli συνεχίζει την αντεπίθεσή της με πολλά νέα μοντέλα, ωστόσο εκείνο που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην Ελλάδα είναι το BKX 300.
Το μικρό adventure μοντέλο φέρει σχεδιαστικά όλη την φινέτσα του Benelli Centro Stile με αρκετές φουτουριστικές πινελιές. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος 292 κ.εκ. με απόδοση 29,2 ίππους και σύγχρονο σύστημα ψεκασμού το οποίο φροντίζει ώστε η μοτοσικλέτα να περνάει τις προδιαγραφές ρύπων Euro5+. Οι αναρτήσεις έχουν μεγάλες διαδρομές για σοβαρή χρήση στο χώμα, ενώ οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω.
Η νέα Benelli BKX 300 αναμένεται κάποια στιγμή μέσα στο 2024 να μπει στη λίστα διαθέσιμων μοντέλων της εταιρείας.
BMW R1300GS
Ένα από τα μοντέλα που θα μας απασχολήσουν πολύ το 2024 είναι χωρίς αμφιβολία η BMW R1300GS. Η μοτοσικλέτα ήδη έχει ξεκινήσει να κάνει τα πρώτα εμπορικά της βήματα με τεράστια επιτυχία και το 2024 θα είναι στο επίκεντρο του μοτοσικλετιστικού κόσμου.
Η νέα R1300GS έχει αναβαθμιστεί σχεδιαστικά, τεχνικά και τεχνολογικά. Αισθητικά είναι εντελώς νέα με το χαρακτηριστικό φωτιστικό σώμα εμπρός να ξεχωρίζει. Ο κινητήρας boxer έχει ανέβει στα 1.300 κ.εκ. με την απόδοση να έχει ανέβει στους 145 ίππους και τα 149 Nm ροπής. Αναρτήσεις, πλαίσιο και φρένα είναι επίσης καινούρια προσφέροντας ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στο ταξίδι και στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Η BMW R1300GS είναι ήδη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 20.690 ευρώ.
Ducati Hypermotard 698 Mono
Η Ducati διανύει την καλύτερη περίοδο της ιστορίας της σε όλα τα επίπεδα και το 2023 έκλεισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο – με ένα ολοκαίνουριο μοντέλο. Πρόκειται για το Hypermotard 698 Mono, ένα μοντέλο supermoto το οποίο επαναφέρει την εταιρεία στις μονοκύλινδρες μοτοσικλέτες.
Η Hypermotard 698 Mono εκτός από πανέμορφη, είναι εξοπλισμένη με έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 659 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 77,5 ίππους. Τα υλικά που έχει χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του κινητήρα είναι πολύ ποιοτικά όπως τιτάνιο και μαγνήσιο, ενώ συνεργάζεται με όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της Ducati. Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις εγγυώνται απίστευτη διασκέδαση στο δρόμο και την πίστα, ενώ ανάμεσα στα ηλεκτρονικά συναντάμε σύστημα ελέγχου της πλαγιολίσθησης του πίσω τροχού μέσω ABS Στροφής.
Η Ducati Hypermotard 698 Mono αναμένεται στα καταστήματα το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Honda CB1000 Hornet
Η Honda επιστρέφει δυναμικά στα hypernaked του λίτρου με το ολοκαίνουριο Hornet. Η θέληση της ιαπωνικής εταιρείας στη συγκεκριμένη κατηγορία ήταν να αφήσει πίσω της την ρετρό προσέγγιση και να βγει στην επίθεση με ένα αγριεμένο νέο naked.
Το νέο Hornet 1000 είναι εξοπλισμένο με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 999 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 148 ίππους και 100 Nm ροπής. Συνεργάζεται με σύστημα Ride-By-Wire και πλήρη ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, ενώ οι αναρτήσεις είναι της Showa πλήρως ρυθμιζόμενες και τα φρένα της Nissin.
Εκτός από το νέο Hornet, η Honda φέρνει στο προσκήνιο το 2024 την τεχνολογία E-Clutch την οποία θα γνωρίσουμε καλύτερα στα μοντέλα 650cc του 2024.
KTM 990 Duke
Σε αυτήν τη λίστα με τα πολυαναμενόμενα μοντέλα του 2024 στην περίπτωση της KTM ίσως πολλοί θα περίμεναν την 1390 Super Duke, ωστόσο μάλλον η επιστροφή του 990 Duke είναι η πιο σημαντική από όλες.
Το αυστριακό naked με την μοναδική ιστορία επιστρέφει το 2024 και είναι έτοιμο ξανά να χαρίσει συναρπαστικές στιγμές οδήγησης στους αναβάτες. Σχεδιαστικά η μοτοσικλέτα ανοίγει έναν νέο δρόμο στην οικογένεια Duke με το χαρακτηριστικό φωτιστικό σώμα εμπρός να κλέβει την παράσταση.
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά 947 κ.εκ. με απόδοση 123 ίππους και 103 Nm ροπής. Τα ηλεκτρονικά που έχει επιλέξει η KTM για το νέο 990 Duke είναι κομμένα και ραμμένα για διασκεδαστική οδήγηση, ενώ την σφραγίδα στις αναρτήσεις βάζει η WP Apex. Η νέα KTM 990 Duke αναμένεται στις αρχές του 2024 στη χώρα μας.
Kove 800X Pro
Η ανακοίνωσε της Γκοργκόλης Α.Ε. ότι αναλαμβάνει την αντιπροσωπεία της Kove στην Ελλάδα συνοδεύτηκε με την έλευση ενός πολύ σημαντικού μοντέλου. Η Kove 800X Pro είναι μια μοτοσικλέτα περιπέτειας με χαρακτηριστικά που δεν συναντάμε εύκολα στην κατηγορία.
Η μοτοσικλέτα είναι μικρή σε διαστάσεις με βάρος μόλις 190 κιλά. Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά 799 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 95 ίππους και 80 Nm ροπής. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό και συνεργάζεται με ποιοτικές αναρτήσεις της KYB με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός διαδρομής 240 χιλ. και πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ KYB πίσω. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί με 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, ενώ τα φρένα αποτελούνται από δίσκους 310 χιλ. και ρυθμιζόμενο ABS.
Η νέα Kove 800X Pro αναμένεται στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2024 στην τιμή των 8.395 ευρώ (προπαραγγελία 7.795 ευρώ).
Moto Guzzi Stelvio 1200
Η δεύτερη μοτοσικλέτα της νέας γενιάς μοντέλων της Moto Guzzi είναι η Stelvio 1200. Η μοτοσικλέτα είναι βασισμένη στην εξαιρετική V100 Mandello, αλλά αυτήν τη φορά φέρνει περισσότερη χρηστικότητα, καλύτερη συμπεριφορά στο ταξίδι και τεχνολογία που θα μας απασχολήσει τα επόμενα χρόνια στον κόσμο των δύο τροχών.
Η Stelvio χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο V2 κινητήρα εγκάρσια τοποθετημένο των 1.042 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 105 Nm ροπής. Συνοδεύεται από κορυφαία ηλεκτρονικά συστήματα που ρυθμίζονται πλήρως, ποιοτικές αναρτήσεις της KYB με αυξημένες διαδρομές για καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα και ακτινωτούς τροχούς 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω.
Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η τοποθέτηση του συστήματος ραντάρ PFF της Moto Guzzi στο νέο Stelvio. Το συγκεκριμένο σύστημα διαθέτει σύστημα Adaptive Cruise Control, σύστημα ειδοποίησης σύγκρουσης, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Η νέα Moto Guzzi Stelvio 1200 αναμένεται στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Suzuki GSX-S1000GX
Το μεγάλο μπαμ της Suzuki για το 2024 ήρθε με την παρουσίαση της επιβλητική GSX-S1000GX. Η καινούρια sport crossover μοτοσικλέτα της ιαπωνικής μάρκας ήρθε όχι μόνο να βάλει την εταιρεία στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία, αλλά κουβαλάει πάνω της τεχνολογίες που δεν είχαμε δει ξανά σε μοντέλα της Suzuki.
Η GSX-S1000GX είναι βασισμένη στην GSX0S1000GT έχοντας όμως διαφορετική φιλοσοφία, γεωμετρία και συνολική υπόσταση. Ο κινητήρας είναι ο τετρακύλινδρος των 999 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 152 ίππους και 106 Nm ροπής και διαθέτει σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης με IMU μονάδα, ρυθμιζόμενο Traction Control, ABS Στροφής και πολλά ακόμα.
Η καινοτομία που φέρει η νέα Suzuki είναι στις αναρτήσεις. Η GSX-S1000GX είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με τεχνολογία ημι-ενεργητικής λειτουργίας που για πρώτη φορά συναντάμε σε μοντέλο της Suzuki. Η νέα GSX-S1000GX είναι διαθέσιμη προς παραγγελία στην τιμή των 17.995 ευρώ.
Triumph Speed 400 – Scrambler 400X
Στην Triumph ζουν και αναπνέουν για την έλευση των νέων Speed 400 και Scrambler 400X. Είναι η πρώτη προσπάθεια της βρετανικής εταιρείας να μπει στην συγκεκριμένη κατηγορία και όπως όλα δείχνουν αναμένεται να κάνει θραύση κερδίζοντας κατά κράτος τον ανταγωνισμό.
Τα δύο μοντέρνα-ρετρό μοντέλα ξεχειλίζουν από ποιότητα και σίγουρα έχουν να δώσουν κάτι εντελώς καινούρια στη δημοφιλέστατη κατηγορία. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος 398 κ.εκ. με απόδοση 40 ίππους και 37,5 Nm ροπής. Το σύστημα ψεκασμού της Bosch διαθέτει Ride-By-Wire και σύστημα έλεγχου της πρόσφυσης. Οι αναρτήσεις είναι της Showa με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός 43 χιλ.και τεχνολογία Big Piston, ενώ τα φρένα διαθέτουν ABS.
Οι καινούριες Triumph Speed 400 και Scrambler 400X αναμένονται τον Ιανουάριο του 2024 στην Ελλάδα με τιμή που ξεκινάει από τις 5.690 ευρώ.
UM Motorcycles DSR 300 Rally
Εκτός από τα γνωστά της cruiser η UM Motorcycles το 2024 θα κάνει το ντεμπούτο της και στην κατηγορία των dual purpose μοτοσικλετών. Η αμερικανική εταιρεία παρουσίασε πριν από μερικούς μήνες την DSR 300 Rally, μια μοτοσικλέτα με εντυπωσιακό σχεδιασμό και περιπετειώδη χαρακτήρα που σίγουρα στην Ελλάδα θα έχει ενδιαφέρον.
Η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 292 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 28 ίππους. Οι αναρτήσεις είναι ποιοτικές με μεγάλες διαδρομές και οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεγάλη ψηφιακή οθόνη TFT με σύστημα συνδεσιμότητας.
Η νέα UM Motorcycles DSR 300 Rally αναμένεται στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 στην Ελλάδα.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η επόμενη χρονιά αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον καθώς έχουμε πολλές και σημαντικές καινούριες μοτοσικλέτες που εισβάλουν στην ευρωπαϊκή αγορά. Η συντακτική ομάδα του newsmoto μάζεψε εκείνες που ανυπομονούμε να οδηγήσουμε την επόμενη χρονιά και σίγουρα θα μας απασχολήσουν έντονα το 2024.
Benelli BKX 300
Η Benelli το 2023 έκανε το μεγάλο μπαμ φέρνοντας στο προσκήνιο το ικανότατο TRK 702X. Ήδη το μεσαίο adventure έχει τρομερή εμπορική πορεία στην Ελλάδα και την Ευρώπη δείχνοντας τη δυναμική τάση της ιταλικής εταιρείας. Για το 2024 η Benelli συνεχίζει την αντεπίθεσή της με πολλά νέα μοντέλα, ωστόσο εκείνο που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην Ελλάδα είναι το BKX 300.
Το μικρό adventure μοντέλο φέρει σχεδιαστικά όλη την φινέτσα του Benelli Centro Stile με αρκετές φουτουριστικές πινελιές. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος 292 κ.εκ. με απόδοση 29,2 ίππους και σύγχρονο σύστημα ψεκασμού το οποίο φροντίζει ώστε η μοτοσικλέτα να περνάει τις προδιαγραφές ρύπων Euro5+. Οι αναρτήσεις έχουν μεγάλες διαδρομές για σοβαρή χρήση στο χώμα, ενώ οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω.
Η νέα Benelli BKX 300 αναμένεται κάποια στιγμή μέσα στο 2024 να μπει στη λίστα διαθέσιμων μοντέλων της εταιρείας.
BMW R1300GS
Ένα από τα μοντέλα που θα μας απασχολήσουν πολύ το 2024 είναι χωρίς αμφιβολία η BMW R1300GS. Η μοτοσικλέτα ήδη έχει ξεκινήσει να κάνει τα πρώτα εμπορικά της βήματα με τεράστια επιτυχία και το 2024 θα είναι στο επίκεντρο του μοτοσικλετιστικού κόσμου.
Η νέα R1300GS έχει αναβαθμιστεί σχεδιαστικά, τεχνικά και τεχνολογικά. Αισθητικά είναι εντελώς νέα με το χαρακτηριστικό φωτιστικό σώμα εμπρός να ξεχωρίζει. Ο κινητήρας boxer έχει ανέβει στα 1.300 κ.εκ. με την απόδοση να έχει ανέβει στους 145 ίππους και τα 149 Nm ροπής. Αναρτήσεις, πλαίσιο και φρένα είναι επίσης καινούρια προσφέροντας ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στο ταξίδι και στις εκτός δρόμου διαδρομές.
Η BMW R1300GS είναι ήδη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης τα 20.690 ευρώ.
Ducati Hypermotard 698 Mono
Η Ducati διανύει την καλύτερη περίοδο της ιστορίας της σε όλα τα επίπεδα και το 2023 έκλεισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο – με ένα ολοκαίνουριο μοντέλο. Πρόκειται για το Hypermotard 698 Mono, ένα μοντέλο supermoto το οποίο επαναφέρει την εταιρεία στις μονοκύλινδρες μοτοσικλέτες.
Η Hypermotard 698 Mono εκτός από πανέμορφη, είναι εξοπλισμένη με έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 659 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 77,5 ίππους. Τα υλικά που έχει χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του κινητήρα είναι πολύ ποιοτικά όπως τιτάνιο και μαγνήσιο, ενώ συνεργάζεται με όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της Ducati. Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις εγγυώνται απίστευτη διασκέδαση στο δρόμο και την πίστα, ενώ ανάμεσα στα ηλεκτρονικά συναντάμε σύστημα ελέγχου της πλαγιολίσθησης του πίσω τροχού μέσω ABS Στροφής.
Η Ducati Hypermotard 698 Mono αναμένεται στα καταστήματα το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Honda CB1000 Hornet
Η Honda επιστρέφει δυναμικά στα hypernaked του λίτρου με το ολοκαίνουριο Hornet. Η θέληση της ιαπωνικής εταιρείας στη συγκεκριμένη κατηγορία ήταν να αφήσει πίσω της την ρετρό προσέγγιση και να βγει στην επίθεση με ένα αγριεμένο νέο naked.
Το νέο Hornet 1000 είναι εξοπλισμένο με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 999 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 148 ίππους και 100 Nm ροπής. Συνεργάζεται με σύστημα Ride-By-Wire και πλήρη ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, ενώ οι αναρτήσεις είναι της Showa πλήρως ρυθμιζόμενες και τα φρένα της Nissin.
Εκτός από το νέο Hornet, η Honda φέρνει στο προσκήνιο το 2024 την τεχνολογία E-Clutch την οποία θα γνωρίσουμε καλύτερα στα μοντέλα 650cc του 2024.
KTM 990 Duke
Σε αυτήν τη λίστα με τα πολυαναμενόμενα μοντέλα του 2024 στην περίπτωση της KTM ίσως πολλοί θα περίμεναν την 1390 Super Duke, ωστόσο μάλλον η επιστροφή του 990 Duke είναι η πιο σημαντική από όλες.
Το αυστριακό naked με την μοναδική ιστορία επιστρέφει το 2024 και είναι έτοιμο ξανά να χαρίσει συναρπαστικές στιγμές οδήγησης στους αναβάτες. Σχεδιαστικά η μοτοσικλέτα ανοίγει έναν νέο δρόμο στην οικογένεια Duke με το χαρακτηριστικό φωτιστικό σώμα εμπρός να κλέβει την παράσταση.
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά 947 κ.εκ. με απόδοση 123 ίππους και 103 Nm ροπής. Τα ηλεκτρονικά που έχει επιλέξει η KTM για το νέο 990 Duke είναι κομμένα και ραμμένα για διασκεδαστική οδήγηση, ενώ την σφραγίδα στις αναρτήσεις βάζει η WP Apex. Η νέα KTM 990 Duke αναμένεται στις αρχές του 2024 στη χώρα μας.
Kove 800X Pro
Η ανακοίνωσε της Γκοργκόλης Α.Ε. ότι αναλαμβάνει την αντιπροσωπεία της Kove στην Ελλάδα συνοδεύτηκε με την έλευση ενός πολύ σημαντικού μοντέλου. Η Kove 800X Pro είναι μια μοτοσικλέτα περιπέτειας με χαρακτηριστικά που δεν συναντάμε εύκολα στην κατηγορία.
Η μοτοσικλέτα είναι μικρή σε διαστάσεις με βάρος μόλις 190 κιλά. Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά 799 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 95 ίππους και 80 Nm ροπής. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό και συνεργάζεται με ποιοτικές αναρτήσεις της KYB με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός διαδρομής 240 χιλ. και πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ KYB πίσω. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί με 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, ενώ τα φρένα αποτελούνται από δίσκους 310 χιλ. και ρυθμιζόμενο ABS.
Η νέα Kove 800X Pro αναμένεται στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2024 στην τιμή των 8.395 ευρώ (προπαραγγελία 7.795 ευρώ).
Moto Guzzi Stelvio 1200
Η δεύτερη μοτοσικλέτα της νέας γενιάς μοντέλων της Moto Guzzi είναι η Stelvio 1200. Η μοτοσικλέτα είναι βασισμένη στην εξαιρετική V100 Mandello, αλλά αυτήν τη φορά φέρνει περισσότερη χρηστικότητα, καλύτερη συμπεριφορά στο ταξίδι και τεχνολογία που θα μας απασχολήσει τα επόμενα χρόνια στον κόσμο των δύο τροχών.
Η Stelvio χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο V2 κινητήρα εγκάρσια τοποθετημένο των 1.042 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 105 Nm ροπής. Συνοδεύεται από κορυφαία ηλεκτρονικά συστήματα που ρυθμίζονται πλήρως, ποιοτικές αναρτήσεις της KYB με αυξημένες διαδρομές για καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα και ακτινωτούς τροχούς 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω.
Μεγάλο ενδιαφέρον έχει η τοποθέτηση του συστήματος ραντάρ PFF της Moto Guzzi στο νέο Stelvio. Το συγκεκριμένο σύστημα διαθέτει σύστημα Adaptive Cruise Control, σύστημα ειδοποίησης σύγκρουσης, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Η νέα Moto Guzzi Stelvio 1200 αναμένεται στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Suzuki GSX-S1000GX
Το μεγάλο μπαμ της Suzuki για το 2024 ήρθε με την παρουσίαση της επιβλητική GSX-S1000GX. Η καινούρια sport crossover μοτοσικλέτα της ιαπωνικής μάρκας ήρθε όχι μόνο να βάλει την εταιρεία στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία, αλλά κουβαλάει πάνω της τεχνολογίες που δεν είχαμε δει ξανά σε μοντέλα της Suzuki.
Η GSX-S1000GX είναι βασισμένη στην GSX0S1000GT έχοντας όμως διαφορετική φιλοσοφία, γεωμετρία και συνολική υπόσταση. Ο κινητήρας είναι ο τετρακύλινδρος των 999 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 152 ίππους και 106 Nm ροπής και διαθέτει σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης με IMU μονάδα, ρυθμιζόμενο Traction Control, ABS Στροφής και πολλά ακόμα.
Η καινοτομία που φέρει η νέα Suzuki είναι στις αναρτήσεις. Η GSX-S1000GX είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με τεχνολογία ημι-ενεργητικής λειτουργίας που για πρώτη φορά συναντάμε σε μοντέλο της Suzuki. Η νέα GSX-S1000GX είναι διαθέσιμη προς παραγγελία στην τιμή των 17.995 ευρώ.
Triumph Speed 400 – Scrambler 400X
Στην Triumph ζουν και αναπνέουν για την έλευση των νέων Speed 400 και Scrambler 400X. Είναι η πρώτη προσπάθεια της βρετανικής εταιρείας να μπει στην συγκεκριμένη κατηγορία και όπως όλα δείχνουν αναμένεται να κάνει θραύση κερδίζοντας κατά κράτος τον ανταγωνισμό.
Τα δύο μοντέρνα-ρετρό μοντέλα ξεχειλίζουν από ποιότητα και σίγουρα έχουν να δώσουν κάτι εντελώς καινούρια στη δημοφιλέστατη κατηγορία. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος 398 κ.εκ. με απόδοση 40 ίππους και 37,5 Nm ροπής. Το σύστημα ψεκασμού της Bosch διαθέτει Ride-By-Wire και σύστημα έλεγχου της πρόσφυσης. Οι αναρτήσεις είναι της Showa με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός 43 χιλ.και τεχνολογία Big Piston, ενώ τα φρένα διαθέτουν ABS.
Οι καινούριες Triumph Speed 400 και Scrambler 400X αναμένονται τον Ιανουάριο του 2024 στην Ελλάδα με τιμή που ξεκινάει από τις 5.690 ευρώ.
UM Motorcycles DSR 300 Rally
Εκτός από τα γνωστά της cruiser η UM Motorcycles το 2024 θα κάνει το ντεμπούτο της και στην κατηγορία των dual purpose μοτοσικλετών. Η αμερικανική εταιρεία παρουσίασε πριν από μερικούς μήνες την DSR 300 Rally, μια μοτοσικλέτα με εντυπωσιακό σχεδιασμό και περιπετειώδη χαρακτήρα που σίγουρα στην Ελλάδα θα έχει ενδιαφέρον.
Η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 292 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 28 ίππους. Οι αναρτήσεις είναι ποιοτικές με μεγάλες διαδρομές και οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεγάλη ψηφιακή οθόνη TFT με σύστημα συνδεσιμότητας.
Η νέα UM Motorcycles DSR 300 Rally αναμένεται στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 στην Ελλάδα.
newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου