Πρόκειται για το T-Flight , την τελευταία δημιουργία της China Aerospace Science and Industry Corporation (CASIC), που φέρνει επανάσταση στον τρόπο μεταφοράς, αφού ξεπερνά σε ταχύτητα τα επιβατικά αεροσκάφη.
Υπό κανονικές συνθήκες, ένα αεροπλάνο ταξιδεύει με μέση ταχύτητα περίπου 885/933 χλμ./ώρα.
Υπό κανονικές συνθήκες, ένα αεροπλάνο ταξιδεύει με μέση ταχύτητα περίπου 885/933 χλμ./ώρα.
Οι προγραμματιστές αυτού του τρένου αναμένουν ότι στην τελική φάση δοκιμών του η ταχύτητα του θα ξεπεράσει το ορόσημο των χιλίων χλμ./ώρα.
Σε μια πρόσφατη παρουσίαση του τρένου, η CASIC ανακοίνωσε ότι το T-Flight έπιασε περισσότερα από 623 km/h κατά την πρώτη φάση των δοκιμών .
Η κινεζική εταιρεία CASIC σχεδιάζει, αναπτύσσει και κατασκευάζει τα πάντα, από διαστημόπλοια μέχρι πυραύλους, αλλά αυτή τη στιγμή εργάζεται σε ένα Hyperloop (ένα μοντέλο μεταφοράς επιβατών και φορτίου που αποτελείται από έναν σωλήνα ή ένα σύστημα σωλήνων με χαμηλή πίεση αέρα.
Η κινεζική εταιρεία CASIC σχεδιάζει, αναπτύσσει και κατασκευάζει τα πάντα, από διαστημόπλοια μέχρι πυραύλους, αλλά αυτή τη στιγμή εργάζεται σε ένα Hyperloop (ένα μοντέλο μεταφοράς επιβατών και φορτίου που αποτελείται από έναν σωλήνα ή ένα σύστημα σωλήνων με χαμηλή πίεση αέρα.
Η CASIC έχει κατασκευάσει ένα τμήμα σωλήνα χαμηλού κενού περίπου 2 χιλιομέτρων για την πρώτη δοκιμή σε μια εγκατάσταση στην κινεζική επαρχία Σανξί.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το T-Flight ξεπέρασε την υψηλότερη καταγεγραμμένη ταχύτητα maglev των 603 km/h που είχε οριστεί από το ιαπωνικό τρένο της σειράς L0
Πώς λειτουργεί αυτό το τρένο;
Η λειτουργία του T-Flight βασίζεται στο σύστημα μαγνητικής αιώρησης .. Αυτό σημαίνει ότι το τρένο «πλέει» στις ράγες ,πάνω σε ένα «μαξιλάρι» αέρα . Ως εκ τούτου, τα τρένα maglev είναι πιο γρήγορα και πιο αθόρυβα από τα συμβατικά τρένα. Δεδομένου ότι δεν παράγουν άμεσες εκπομπές, είναι επίσης καλύτερα για το περιβάλλον.
Πώς λειτουργεί αυτό το τρένο;
Η λειτουργία του T-Flight βασίζεται στο σύστημα μαγνητικής αιώρησης .. Αυτό σημαίνει ότι το τρένο «πλέει» στις ράγες ,πάνω σε ένα «μαξιλάρι» αέρα . Ως εκ τούτου, τα τρένα maglev είναι πιο γρήγορα και πιο αθόρυβα από τα συμβατικά τρένα. Δεδομένου ότι δεν παράγουν άμεσες εκπομπές, είναι επίσης καλύτερα για το περιβάλλον.
Τα τρένα Maglev χρησιμοποιούνται ήδη στην Κίνα, τη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία, αλλά λειτουργούν με χαμηλότερες ταχύτητες.
Στη δεύτερη φάση των δοκιμών, η CASIC θα επεκτείνει την πίστα δοκιμών κατά περίπου 60 χιλιόμετρα, έτσι ώστε το T-Flight να μπορεί να φτάσει ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες.
Στη δεύτερη φάση των δοκιμών, η CASIC θα επεκτείνει την πίστα δοκιμών κατά περίπου 60 χιλιόμετρα, έτσι ώστε το T-Flight να μπορεί να φτάσει ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες.
Το τρένο αναμένεται να φτάσει τελικά τα 1.000 χλμ./ώρα, που σημαίνει ότι θα μπορούσατε να φτάσετε από το Σεντζέν στη Σαγκάη σε λίγο περισσότερο από μία ώρα.
Naftemporiki.gr
Naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου