ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

Ανέκδοτο: Ο πρόεδρος

 Ωωωωχ, γυναίκα, το κεφάλι μου πάει να σπάσει, φέρε μου μια ασπιρίνη, ένα depon, κάτι... Μα τι έγινε χθες το

βράδυ στο πάρτυ της εταιρείας;


 

-Τι έγινε; Ήπιες το καταπέτασμα, έγινες σκνίπα, βρίστηκες με τον Πρόεδρο της εταιρείας και σε απέλυσε!

-Ωωωωωχ το κεφάλι μου... Και τι έγινε μετά;


 
 

-E, μετά, σε φέραμε εδώ με τον Πρόεδρο, εσύ κοιμόσουνα, και μείναμε με το Πρόεδρο όλη νύχτα...

-Ωωωωχ το κεφάλι μου...

-Καλός άνθρωπος τελικά ο Πρόεδρος...

-Ρε, γυναίκα,το κεφάλι μου πονάει, δεν μας πηδ@ει κι ο Πρόεδρος...

 

-Ε, αυτό προσπαθώ να σου πω... Την Δευτέρα ξαναπιάνεις δουλειά...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου