VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 14 Ιουλίου 2024

«Το αντιληφθήκαμε αφού…» – Πώς ένας Κινέζος άφησε φέσι 3.500 ευρώ σε ιδιοκτήτη Airbnb στην Αθήνα



Σε Airbnb μένουν οι τουρίστες από την Ιαπωνία, την Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, τα Αραβικά Εμιράτα που καταφθάνουν στην Ελλάδα«Βροχή», πέφτουν οι καταγγελίες στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων (ΠΟΜΙΔΑ) και τον Πανελλήνιο Σύλλογο Διαχειριστών Ακινήτων (ΠΑΣΥΔΑ), από ιδιοκτήτες Airbnb, οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με υψηλούς λογαριασμούς παρόχων τηλεπικοινωνιών.

 
 

Λογαριασμούς, που προέκυψαν από τηλεφωνικές κλήσεις εξωτερικού που πραγματοποιήθηκαν παράνομα από τους ενοικιαστές μέσω του splitter της σύνδεσης WIFI του καταλύματός τους.
Το ιδιοκτήτης του Airbnb

Ο πρόεδρος Συλλόγου Διαχειριστών Ακινήτων, Ανδρέας Χίου μιλώντας στον ΟΤ αναφέρθηκε στην περιπέτεια που είχε με έναν Κινέζο ο οποίος νοίκιασε διαμέρισμα μέσω Airbnb. Στο ερώτημα τι συνέβη, ο κ. Χίου τονίζει ότι «ο Κινέζος πελάτης είχε συνδέσει σε μια συσκευή στο router ένα σταθερό τηλέφωνο στο σημείο που γράφει “phone” και έκανε καθημερινές τηλεφωνικές κλήσεις στην Κίνα».

Ο συγκεκριμένος πελάτης, σύμφωνα με τον κ. Χίου, ήταν υπάλληλος κατασκευαστικής εταιρείας και προφανώς χρειαζόταν το τηλέφωνο για συσκέψεις.


Ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Διαχειριστών Ακινήτων, Ανδρέας Χίου

Όπως είπε χαρακτηριστικά «αντιληφθήκαμε το φέσι των 3.500 ευρώ 1,5 μήνα μετά όταν ήρθε ο λογαριασμός του τηλεφώνου. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με τα νούμερα που είδα στον αναλυτικό λογαριασμό, αλλά κανείς δεν μιλούσε Αγγλικά και δεν μπόρεσα να συνεννοηθώ».

Ερωτηθείς αν θα κινηθεί νομικά, ο κ. Χίου υπογράμμισε ότι «οι νομικές διαδικασίες για την ανάκτηση των χρημάτων είναι πολύπλοκες και ακριβές».

Ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος προχώρησε σε φραγή εξερχομένων κλήσεων, ενώ όπως εξηγεί ο ίδιος «ο πάροχος έκοψε το 50% του ποσού και έκανε ρύθμιση για το υπόλοιπο».
Τι μπορούν να κάνουν οι ιδιοκτήτες

Οι δυο φορείς συστήνουν στους ιδιοκτήτες προσοχή στις παροχές Internet και προτείνουν συγκεκριμένα μέτρα προστασίας.

H ΠΟΜΙΔΑ παραπέμπει σε πακέτα internet μέσω κινητής τηλεφωνίας (5G και 4G). Έχει δε προχωρήσει σε συμφωνία με ιδιώτη πάροχο για να προσφέρει ασφαλές ίντερνετ, σε αυτή την λογική, όχι μόνον για τα μέλη των σωματείων της, αλλά και για τα μέλη των άλλων οργανώσεων ιδιοκτητών και διαχειριστών βραχυχρονίων μισθώσεων.

Η ΠΑΣΥΔΑ από την πλευρά της συστήνει τους ιδιοκτήτες ακίνητων να απενεργοποιήσουν από το router την χρήση σταθερής τηλεφωνίας ή να ενεργοποιήσουν την φραγή των εξερχομένων κλήσεων.

OT.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου