Όταν ανοίξει το 2029, η σήραγγα "Fehmarnbelt", μήκους 18 χιλιομέτρων, θα συνδέει τη Γερμανία με τη Δανία, μειώνοντας τον χρόνο ταξιδιού και βελτιώνοντας τη συνδεσιμότητα μεταξύ των δύο χωρών.
Σε αντίθεση με τη μεγαλύτερη Σήραγγα της Μάγχης, που συνδέει την Αγγλία με τη Γαλλία και έχει μήκος 50 χιλιομέτρων, η σήραγγα Fehmarnbelt προσφέρει τόσο σιδηροδρομικές όσο και οδικές συνδέσεις.
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα υποδομής της Ευρώπης και θα κατασκευαστεί με την εμβάπτιση προ-κατασκευασμένων τμημάτων αντί για τη χρήση μηχανής διάτρησης, όπως στη Σήραγγα της Μάγχης.
Κάθε τμήμα κατασκευάζεται σε ειδική εγκατάσταση στο Roedbyhavn της Lolland. Τα 89 προκατασκευασμένα τμήματα έχουν μήκος 217 μέτρα, πλάτος 42 μέτρα, ύψος 9 μέτρα και ζυγίζουν 73.000 τόνους το καθένα. Θα τοποθετηθούν σε ειδικά σκαμμένη τάφρο, με το βαθύτερο σημείο να βρίσκεται 40 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.
Σύμφωνα με το CNN, εκτός από την εξοικονόμηση χρόνου για τους ταξιδιώτες, η σήραγγα αναμένεται να προσφέρει και περιβαλλοντικά οφέλη. "Η ταχύτερη διέλευση της Ζώνης θα καταστήσει τα τρένα έναν ισχυρό ανταγωνιστή για την αεροπορική κυκλοφορία, και τα εμπορεύματα σε ηλεκτρικά τρένα είναι μακράν η καλύτερη λύση για το περιβάλλον", δήλωσε ο Michael Løvendal Kruse από την Εταιρεία Δανέζικης Φύσης.
Ωστόσο, κάποιοι έχουν αντιταχθεί στη νέα σήραγγα, συμπεριλαμβανομένων περιβαλλοντικών ομάδων, εταιρειών φέρι και τοπικών δήμων. Ένα ομοσπονδιακό δικαστήριο στη Γερμανία απέρριψε τις καταγγελίες, οι οποίες κυμαίνονταν από ισχυρισμούς περί αθέμιτου ανταγωνισμού μέχρι ανησυχίες για θόρυβο και διαρροές ιζημάτων.
Προς το παρόν, ο ταχύτερος τρόπος μεταξύ των δύο χωρών είναι μια διαδρομή με φέρι 45 λεπτών, την οποία χρησιμοποιούν εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο.
Η σήραγγα αναμένεται να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού σε περίπου 7 λεπτά με το τρένο ή 10 λεπτά με το αυτοκίνητο. Επίσης, θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων πόλεων της Κοπεγχάγης και του Αμβούργου σε μόλις δυόμιση ώρες με το τρένο, σε σύγκριση με τις τέσσερις και μισή ώρες που απαιτούνται σήμερα.
topgeargreece.gr
Σε αντίθεση με τη μεγαλύτερη Σήραγγα της Μάγχης, που συνδέει την Αγγλία με τη Γαλλία και έχει μήκος 50 χιλιομέτρων, η σήραγγα Fehmarnbelt προσφέρει τόσο σιδηροδρομικές όσο και οδικές συνδέσεις.
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα υποδομής της Ευρώπης και θα κατασκευαστεί με την εμβάπτιση προ-κατασκευασμένων τμημάτων αντί για τη χρήση μηχανής διάτρησης, όπως στη Σήραγγα της Μάγχης.
Κάθε τμήμα κατασκευάζεται σε ειδική εγκατάσταση στο Roedbyhavn της Lolland. Τα 89 προκατασκευασμένα τμήματα έχουν μήκος 217 μέτρα, πλάτος 42 μέτρα, ύψος 9 μέτρα και ζυγίζουν 73.000 τόνους το καθένα. Θα τοποθετηθούν σε ειδικά σκαμμένη τάφρο, με το βαθύτερο σημείο να βρίσκεται 40 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.
Σύμφωνα με το CNN, εκτός από την εξοικονόμηση χρόνου για τους ταξιδιώτες, η σήραγγα αναμένεται να προσφέρει και περιβαλλοντικά οφέλη. "Η ταχύτερη διέλευση της Ζώνης θα καταστήσει τα τρένα έναν ισχυρό ανταγωνιστή για την αεροπορική κυκλοφορία, και τα εμπορεύματα σε ηλεκτρικά τρένα είναι μακράν η καλύτερη λύση για το περιβάλλον", δήλωσε ο Michael Løvendal Kruse από την Εταιρεία Δανέζικης Φύσης.
Ωστόσο, κάποιοι έχουν αντιταχθεί στη νέα σήραγγα, συμπεριλαμβανομένων περιβαλλοντικών ομάδων, εταιρειών φέρι και τοπικών δήμων. Ένα ομοσπονδιακό δικαστήριο στη Γερμανία απέρριψε τις καταγγελίες, οι οποίες κυμαίνονταν από ισχυρισμούς περί αθέμιτου ανταγωνισμού μέχρι ανησυχίες για θόρυβο και διαρροές ιζημάτων.
Προς το παρόν, ο ταχύτερος τρόπος μεταξύ των δύο χωρών είναι μια διαδρομή με φέρι 45 λεπτών, την οποία χρησιμοποιούν εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο.
Η σήραγγα αναμένεται να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού σε περίπου 7 λεπτά με το τρένο ή 10 λεπτά με το αυτοκίνητο. Επίσης, θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων πόλεων της Κοπεγχάγης και του Αμβούργου σε μόλις δυόμιση ώρες με το τρένο, σε σύγκριση με τις τέσσερις και μισή ώρες που απαιτούνται σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου