VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 21 Ιουλίου 2024

"Φοβήθηκα μη με σκοτώσει": Συγκλονίζει θύμα του "δράκου" της Ομόνοιας - Πώς την παγίδευσε



Η 25χρονη περιέγραψε πως προσπάθησε να την παγιδεύσει ο αδίστακτος άνδρας
Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές που έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό προκειμένου να συλλάβουν τον "δράκο" της Ομόνοιας, τον άντρα που επιτίθεται σε γυναίκες προκειμένου να τις βιάσει. Έχει ήδη αποπειραθεί τρεις φορές.


Ο άνδρας αυτός κρύβεται σε σκοτεινά σημεία και επιτίθεται σε γυναίκες.

 
 



Με δάκρυα στα μάτια και τρεμάμενη φωνή η κοπέλα που γλίτωσε μιλώντας στο Star περιγράφει όσα έζησε. Είναι κάτι που, όπως είπε, δε θα ξεχάσει ποτέ. Μόλις 25 ετών, είχε πάει με τις φίλες της να παρακολουθήσουν μια θεατρική παράσταση στο κέντρο της Αθήνας, όταν επέστρεφε με τα πόδια στο σπίτι της, στην οδό Μαινάνδρου στην Ομόνοια αντιλήφθηκε ότι την ακολουθούσε ένας αλλοδαπός. Προσπαθώντας να τον αποφύγει πήγε στο απέναντι πεζοδρόμιο όμως και πάλι εκείνος την ακολούθησε. Όλα έγιναν γρήγορα, δεν κατάλαβε πως κατάφερε να ξεφύγει από τα χέρια του "δράκου". Έχει δώσει πλήρη περιγραφή στην αστυνομία, κάνει λόγο για έναν αλλοδαπό, μετρίου αναστήματος, με σπαστά έως και καθόλου ελληνικά, και το χαρακτηριστικό του είναι ότι έχει κοντοκουρεμένο μούσι.



"Για περίπου δύο με 3 λεπτά προχωρούσαμε παράλληλα. Άρχισα να κάνω βήματα προς τα πίσω γιατί τον ένιωθα να έρχεται απειλητικά προς το μέρος μου. Ήρθε και με άρπαξε μου έκλεισε με το ένα χέρι το στόμα και με το άλλο μου έπιασε τη μέση. Βαλλόμουν σωματικά και δεν είχα τη δύναμη να αντιδράσω είχα παγώσει ολόκληρη", λέει δακρυσμένη η κοπέλα.


"Τον έσπρωξα ενστικτωδώς για να δω αν κρατάει αιχμηρό αντικείμενο - κάποιο μαχαίρι για να μη με σκοτώσει. Μου επιτέθηκε ξανά μου έκλεισε το στόμα καθ’ όλη τη διάρκεια μου φώναζε στο αυτί σεξ, σεξ, σεξ. Στη δεύτερη φορά που μου επιτέθηκε επειδή έκανε την κίνηση να με πάει προς τον τοίχο του στενού τρομοκρατήθηκα και άρχισα να ουρλιάζω βοήθεια και προσπαθούσα να βγάλω το κεφάλι μου από το κεφαλοκλείδωμα του και επειδή φώναξε πάρα πολύ δυνατά τρομοκρατήθηκε", πρόσθεσε αμέσως μετά.

"Μου είχε κοπεί η ανάσα δεν μπορούσα να ανασάνω πρώτη φορά ένιωσα σα να πάθαινα κρίση πανικού".

 thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου