Γράφαμε, για την έκδοση της Panamera που έκανε ρεκόρ στο Nurburgring και την
οποία η Porsche ανέφερε ως πρωτότυπη. Ε λοιπόν, πλέον είναι επίσημη. Όπως υποψιαζόμασταν, πρόκειται για την Turbo S E-Hybrid, εξοπλισμένη με έναν κινητήρα V8 που με τη συμβολή της υβριδικής τεχνολογίας αποδίδει σημαντικά αυξημένη ισχύ.Όχι μόνο είναι πιο ισχυρή από την προκάτοχό της, αλλά έρχεται και με σημαντικά αναβαθμισμένη μπαταρία. Επιπλέον, οι εντυπωσιακές ζάντες, μια σειρά αεροδυναμικών στοιχείων από ανθρακονήματα και μια πλούσια λίστα βασικού εξοπλισμού, ενισχύουν την εικόνα της κορυφαίας Panamera.
Στον πυρήνα της κορυφαίας έκδοσης βρίσκεται ο twin-turbo κινητήρας 4.0 λίτρων που αποδίδει 599 ίππους. Ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη, ο ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει άλλους 190 ίππους.
Συνδυαστικά οι δύο αποδίδουν 782 ίππους, προσδίδοντας στη νέα Panamera Turbo S E-Hybrid μια αύξηση 102 ίππων έναντι του προηγούμενου μοντέλου. Την ίδια ώρα , η ροπή έχει αυξηθεί κατά 100 Nm, φτάνοντας συνολικά τα 1.000 Nm.
Επιδόσεις hypercar
Χάρη στην επιπλέον δύναμη του ηλεκτροκινητήρα, η κορυφαία Panamera είναι κατά δύο δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερη στην επιτάχυνση 0-100 km/h, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα. Η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 325 km/h, καθιστώντας την 25 km/h ταχύτερη από την προηγούμενη.
Όμως υπάρχει και ακόμα καλύτερο. Η Porsche αύξησε τη χωρητικότητα της μπαταρίας κατά 45% στις 25,9 kWh, με αποτέλεσμα να έχει σημαντικά μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία που μπορεί να φτάσει και τα 88 χιλιόμετρα. Έχει δε ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW που φορτίζει πλήρως την μπαταρία σε περίπου 2,5 ώρες.
Η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid έχει όπως είναι αναμενόμενο ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό. Τα κεραμικά φρένα περιλαμβάνονται στον βασικό της εξοπλισμό, όπως και οι σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών. Υπάρχουν ωστόσο ακόμα μερικά κουτάκια στη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού που μπορείς να τσεκάρεις, όπως ένα κιτ αεροτομής και ελαστικά Michelin. Το πρώτο αυξάνει την κάθετη δύναμη κατά 60 κιλά στα 200 km/h, ενώ το δεύτερο είναι ένα ειδικά σχεδιασμένο ελαστικό Pilot Sport Cup 2.
Κορυφαία και σε τιμή
Η Porsche δέχεται ήδη παραγγελίες με την τιμή να ανέρχεται στα επίπεδα των 230.000 ευρώ. Αν όμως το νούμερο αυτό βρίσκεται εκτός του εύρους τιμών σου, η γκάμα της Panamera προσθέτει επίσης την έκδοση GTS.
Η Gran Turismo Sport λοιπόν, είναι σαφώς πιο προσιτή με περίπου 150.000 ευρώ, με την Porsche να υποστηρίζει πως μπορεί η Turbo S E-Hybrid να είναι η ισχυρότερη της παρέας, όμως η GTS είναι η πιο ευέλικτη, γιατί μερικές φορές, το μόνο που χρειάζεσαι είναι απλά ένας V8.
Η Panamera GTS αποδίδει 500 ίππους ή 20 περισσότερους από την προηγούμενη γενιά. Χρειάζεται 3,8 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 km/h από στάση, είναι δηλαδή ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο γρήγορη. Η τελική της ταχύτητα, φτάνει τα 302 km/h. Η GTS έχει 10 χλστ. χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και διαθέτει στάνταρ αερανάρτηση.
Επιπλέον, οι μηχανικοί της Porsche έχουν ενισχύσει τις αντιστρεπτικές ράβδους και έχουν δουλέψει στο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για μια πιο δυναμική οδηγική εμπερία. Και οι δύο νέες εκδόσεις της Panamera έχουν ήδη ξεκινήσει να διατίθενται, με τις πρώτες παραδόσεις στη Γερμανία να είναι προγραμματισμένες για το φθινόπωρο του 2024.Επιπλέον, οι μηχανικοί της Porsche έχουν ενισχύσει τις αντιστρεπτικές ράβδους και έχουν δουλέψει στο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για μια πιο δυναμική οδηγική εμπερία. Και οι δύο νέες εκδόσεις της Panamera έχουν ήδη ξεκινήσει να διατίθενται, με τις πρώτες παραδόσεις στη Γερμανία να είναι προγραμματισμένες για το φθινόπωρο του 2024.
topgeargreece.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου