VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2024

Μίλτος Τεντόγλου: «Κάθε φορά ξεχωριστός ο εθνικός ύμνος-Είχα πρόβλημα με τα παπούτσια χθες»- (video)

 Ο Μίλτος Τεντόγλου αποκάλυψε πως είχε... ξανά πρόβλημα με τα παπούτσια του, στον τελικό του μήκους στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024.

Μετά την απονομή του χρυσού μεταλλίου, ο Τεντόγλου, δις χρυσός Ολυμπιονίκης, είπε πως αναγκάστηκε να φορέσει ζευγάρι το οποίο δεν είχε φορέσει ξανά, με συνέπεια να μη νιώθει την αυτοπεποίθηση που ήθελε.

Υπενθυμίζεται ότι τον Φεβρουάριο του 2023 είχε ακυρωθεί άλμα του Τεντόγλου στα 8,40 μ. στο μίτινγκ του Τορούν, λόγω παπουτσιών.

 

 

Αναλυτικά, ο Μίλτος Τεντόγλου δήλωσε μετά την απονομή του χρυσού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024:

«Είναι πολύ όμορφο μετάλλιο, χαίρομαι που το κατάφερα. Το ευχαριστήθηκα, είναι πολύ ωραία απονομή. Έχω ακούσει τον εθνικό ύμνο σε πολλά μέρη του κόσμου, στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι πιο εντυπωσιακό. Σήμερα είχαμε κόσμο, σε αντίθεση με το Τόκιο, είχα μαζί τη μαμά και την αδελφή μου, έβλεπα και πολλές σημαίες και είμαι χαρούμενος.

»Είδα όλα τα άλματά μου, όλες τις λεπτομέρειες, είμαι ευχαριστημένος. Ήταν όλα μεγάλα άλματα, τεχνικά καλά, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορώ να αλλάξω. Είχα θέματα πάλι με τα παπούτσια μου, έπρεπε να τα αλλάξω και δεν μπόρεσα να τα συνηθίσω όσο ήθελα».

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου