VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024

Δάνης Κατρανίδης: Οι τρεις γάμοι, η γυναίκα της ζωής του Μίρκα Παπακωνσταντίνου και η φιλία με την Αλίκη Βουγιουκλάκη

Ο Δάνης Κατρανίδης σπάνια μιλούσε για την προσωπική του ζωή - Παντρεύτηκε τρεις φορές, όμως δεν απέκτησε παιδιά - Ο έρωτας και η σχέση ζωής με τη Μίρκα Παπακωνσταντίνου

Θλίψη σκόρπισε στον χώρο του πολιτισμού η είδηση ότι ο αγαπημένος ηθοποιός Δάνης Κατρανίδης έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 75 ετών.


Τα τελευταία χρόνια είχε μείνει κάπως μακριά από το θέατρο, καθώς αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. Μάλιστα, η τελευταία του δημόσια εμφάνιση ήταν τον Αύγουστο του 2020, όταν είχε πάει να δει το έργο "Οιδίπους" στο θέατρο Βράχων.


Εκτός από μια καριέρα γεμάτη επιτυχίες, ο Δάνης Κατρανίδης έζησε μια θυελλώδη προσωπική ζωή, με τρεις γάμους.



Ο Δάνης Κατρανίδης σπάνια μιλούσε για την προσωπική του ζωή. Είχε παντρευτεί τρεις φορές, με τη Μίρκα Παπακωνσταντίνου να αποτελεί την πρώτη του σύζυγο στα νεανικά τους χρόνια.


 
 
Παρότι έκανε τρεις γάμους, δεν απέκτησε παιδιά. Όπως είχε δηλώσει ο ίδιος, ο λόγος που δεν απέκτησε παιδιά δεν ήταν ιατρικός, αλλά η ζωή του τον οδήγησε σε άλλες επιλογές.
Ο έρωτας με τη Μίρκα Παπακωνσταντίνου


Ο έρωτας της ζωής του, όπως είχε παραδεχτεί, ήταν η Μίρκα Παπακωνσταντίνου, με την οποία διατήρησε πολύ καλές σχέσεις καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής τους.

Η γνωστή ηθοποιός θεωρήθηκε γυναίκα-σταθμός στη ζωή του, με την οποία κράτησε επαφές μέχρι το τέλος. "Ήμασταν μαζί στη σχολή με τη Μίρκα, έγινε ένας έρωτας τρελός και παθιασμένος, συνεχίστηκε εκτός σχολής, πήγα στρατό, και μέσα στη λαχτάρα μας, όταν επέστρεψα, παντρευτήκαμε, αρκετά νέοι. Έχουμε παραμείνει πολύ αγαπημένοι, είναι από τους σημαντικότερους ανθρώπους της ζωής μου. Την αγαπώ και τη σέβομαι, όπως και εκείνη" είχε δηλώσει ο Δάνης Κατρανίδης για τη Μίρκα Παπακωνσταντίνου στο περιοδικό Down Town.

"Με τον Δάνη κάναμε πολλή παρέα. Μιλούσαμε γιατί ήμασταν παιδιά. Είχαμε κάτι φλερτ κι ανταλλάσσαμε τις απόψεις μας παρέα. Ήταν κούκλος ο άτιμος, αλλά περνούσαμε όλο και περισσότερες ώρες μαζί χωρίς να υπάρχει κάτι ερωτικό. Κάποια στιγμή εκείνος έφυγε με ένα θίασο και νιώθοντας την έλλειψη θυμάμαι χορευτικά από τον Ρωμαίο και την Ιουλιέττα, που σταματάνε όλοι γύρω κι είναι δύο πλάσματα που κοιτιούνται και δεν υπάρχει τίποτα γύρω, έτσι συνέβη όταν γύρισε από την περιοδεία. Ήταν υπέροχο κι από τότε συνεχίστηκε. Ήμασταν αρκετά χρόνια μαζί και μετά που παντρευτήκαμε και χωρίσαμε. Αργήσαμε να πάρουμε διαζύγιο γιατί νιάτο συνεχίζει κι εξακολουθεί να είναι, όχι με αυτήν τη μορφή" είχε δηλώσει η Μίρκα Παπακωνσταντίνου στον Τάσο Τρύφωνος.

"Ο Δάνης Κατρανίδης είναι ο άνθρωπος της ζωής μου"

Όσο για τον χωρισμό τους, είπε: "Το διαζύγιο ήρθε γιατί ήθελε να παντρευτεί ξανά. Κάνε μου τη χάρη. Συνέχιζε και δεν ήταν ερωτική η σχέση μας και με τον χωρισμό συνέχιζε. Ο Δάνης έχει παντρευτεί άλλες δύο φορές και τις επόμενες συζύγους μού τις κληρονόμησε γιατί χωρίζοντας έπαιρναν εμένα τηλέφωνο. Δεν θα πάμε παρακάτω γιατί είναι δραματικές ιστορίες".




Στην τελευταία της συνέντευξη, στην εκπομπή "Στούντιο 4" της ΕΡΤ, η Μίρκα Παπακωνσταντίνου χαρακτήριζε τον Δάνη Κατρανίδη ως τον "άνθρωπο της ζωής της".

"Είναι ο άνθρωπος της ζωής μου. Η σχέση μου με τον Δάνη είναι από τις ουσιαστικότερες. Με τον Δάνη Κατρανίδη ήμασταν μαζί στη σχολή. Δεν ήταν έρωτας κεραυνοβόλος. Μέσα από την παρέα προέκυψε. Είχε τρομερές κατακτήσεις" έλεγε η γνωστή ηθοποιός.


Η συνεργασία με την Αλίκη Βουγιουκλάκη

Ο Δάνης Κατρανίδης είχε συνεργαστεί πολλές φορές με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, αφήνοντας το στίγμα του στη θρυλική παράσταση "Cabaret" τη σεζόν 1978-1979, όπου ενσάρκωσε τον ρόλο του "Κομπέρ".

Ο ηθοποιός είχε μιλήσει με θερμά λόγια για τη συνεργασία του με την Αλίκη, αναφέροντας χαρακτηριστικά: "Συνεργαστήκαμε σε πολλά μιούζικαλ, ξεκινήσαμε από το "Καμπαρέ" και συνεχίσαμε με την "Καμπίρια" (Sweet Charity) και την "Εύθυμη Χήρα". Περνάγαμε καταπληκτικά, εντός και εκτός σκηνής. Είχε απίστευτο χιούμορ, γιατί έκανε χιούμορ πρώτα με τον εαυτό της. Όταν έβγαινε στη σκηνή και έβλεπε μεγάλες κυρίες, έλεγε: "Να, ήρθαν οι συμμαθήτριες!"".


Μιλώντας για τη συνεργασία τους, αποκάλυψε: "Κλείσαμε ραντεβού στο θέατρο Αλίκη. Μου λέει πράγματα για εμένα σαν να έχουμε δουλέψει μαζί 10 χρόνια στο θέατρο. Μένω άφωνος. Με είχε διαβάσει. Όταν μου έκανε την πρόταση είπα να το σκεφτώ. Να το σκεφτείς μου λέει. Τότε γινόταν χαμός, έκανα πρόβες για δύο έργα και ήμουν μπάρμαν σε ένα μπαρ".

Ο Κατρανίδης ανέφερε επίσης για την Αλίκη: "Όπως πολύ εύστοχα είχε πει η ίδια, "ο άνδρας της ζωής μου είμαι εγώ", γιατί ήταν ο στυλοβάτης όλου του σπιτιού της. Αγαπούσε τους φίλους της, ήταν πάντα δίπλα τους, και φυσικά, υπερασπιζόταν τις γυναίκες. Όταν με έβλεπε "φορτωμένο" με κάποια κοπέλα που μου άρεσε, μου έλεγε μια ατάκα από την "Εύθυμη Χήρα", κάνοντας λογοπαίγνιο με το όνομά μου: "Ντανίλο, συγκρατήσου!"".

thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου