Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024

Σία Κοσιώνη: Η αμηχανία μπροστά στις κάμερες - "Ήρθατε τη μέρα που έτυχε να έρθει ο σύζυγός μου για να πάμε για φαγητό"



"Συνήθως πάω εγώ και τον βρίσκω. Προσπαθούμε να βρίσκουμε περισσότερο ελεύθερο χρόνο και κυρίως να κάνουμε καμία εκδρομούλα" είπε η Σία Κοσιώνη για τον Κώστα ΜπακογιάννηΤη Σία Κοσιώνη αιφνιδίασαν οι τηλεοπτικές κάμερες άλλων καναλιών, το βράδυ της Δευτέρας 14/10, μετά το τέλος του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΪ.


Η κάμερα της εκπομπής "Breakfast @Star" ρώτησε τη δημοσιογράφο και παρουσιάστρια για το ενδεχόμενο να αναλάβει ακόμη μια εκπομπή.


Η ίδια ένιωσε αμηχανία και αποκάλυψε και την επικείμενη έξοδό της με τον Κώστα Μπακογιάννη.


"Συζητάμε διάφορα πράγματα. Ο ΣΚΑΪ είναι σταθερά προσηλωμένος στην ενημέρωση, βρισκόμαστε σε διάφορες συζητήσεις, το μόνο βέβαιο είναι ότι θα επιμείνουμε ενημερωτικά κι εγώ θα είμαι πάντα στην πρώτη γραμμή, στο δικό μου πεδίο που είναι αυτό", είπε η Σία Κοσιώνη.

Ο Κώστας Μπακογιάννης θα συναντούσε τη Σία Κοσιώνη για να πάνε μαζί για φαγητό κι έτσι η δημοσιογράφος, μη κρύβοντας λίγο την αμηχανία της, είπε γελώντας: "Το κακό είναι ότι ήρθατε τη μέρα που έτυχε να έρθει ο σύζυγός μου για να πάμε για φαγητό. Συνήθως δεν συμβαίνει αυτό. Οπότε... λαβράκι. Επειδή θα κινηθούμε προς Πειραιά σήμερα, γι’ αυτό ήρθε εκείνος. Συνήθως πάω εγώ και τον βρίσκω. Προσπαθούμε να βρίσκουμε περισσότερο ελεύθερο χρόνο και κυρίως να κάνουμε καμία εκδρομούλα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου