ΝΑΚΑΣ

VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024

Αγνώριστος ο Σερβετάλης: Πού οφείλεται η εντυπωσιακή αλλαγή στην εμφάνισή του - Τι λέει για την Ορθοδοξία

"'Εχει αξία να αγωνίζεσαι γι' αυτό που πιστεύεις και όχι να πηγαίνεις με τη μάζα", είπε ο ηθοποιός.Σε μία σπάνια τηλεοπτική συνέντευξη ο Άρης Σερβετάλης μίλησε για όλα.

Ο ηθοποιός πήγε στο Στούντιο 4 και είπε γιατί αποφεύγει να μιλάει στις εκπομπές: "Υπάρχει αμηχανία τις συνεντεύξεις… Μέσα σε μισή ώρα πρέπει να πεις πράγματα".


"Όσες συνεντεύξεις έχω δώσει, συνήθως συνδυάζονται με το θέατρο, με κάποια παράσταση. Είναι λίγο περίεργα στις συνεντεύξεις, μέσα σε μισή ώρα πρέπει να πεις πράγματα…", είπε στην έναρξη ο Άρης Σερβετάλης.


Η Νάνσυ Ζαμπέτογλου χαρακτήρισε μοναδικό τον τρόπο ντυσίματος και την εμφάνισή του, κι εκείνος απάντησε: "Για την εμφάνιση μού αρέσει κάθε φορά που είμαι σε μία παράσταση ή υποδύομαι έναν ρόλο να μπαίνω σε μία διαδικασία αλλαγής πάντα σε συνδυασμό με την αισθητική μου".

Ο Άρης Σερβετάλης εμφανίστηκε με μεγάλες φαβορίτες, και με ένα ιδιαίτερο κούρεμα.

"Έχει αξία να αγωνίζεσαι γι' αυτό που πιστεύεις και όχι να πηγαίνεις με τη μάζα", είπε ο ηθοποιός.

Μεταξύ άλλων, ο ηθοποιός ρωτήθηκε για τον ντόρο που είχε προκαλέσει η απόφασή του να αποχωρήσει από την παράσταση "Ρινόκερος" καθώς δεν ήθελε να παίζει μόνο για εμβολιασμένους.

Ο Άρης Σερβετάλης αποκάλυψε πως εκείνο το διάστημα βρίσκονταν έξω από το σπίτι του δημοσιογράφοι, οι οποίοι τον περίμεναν για μία δήλωσή του κι αυτό δεν του άρεσε. Μάλιστα τους είχε πει, off camera, πως αυτό που κάνουν δεν είναι δουλειά και ο ίδιος στη θέση τους δεν θα δεχόταν να το κάνει.

 
 


"Υπάρχει αυτή η τάση που και να μη θέλει κάποιος να μιλήσει, σε παρακολουθούν έξω από το σπίτι. Με το ζόρι να πεις την άποψή σου και να σε πάρει η κάμερα για να έχει η τάδε εκπομπή ότι έχει αυτόν στην κάμερα. Τους είπα "Ρε παιδιά συγγνώμη, αλλά αν ήθελα να πω κάτι, έχω τόσες προσκλήσεις που θα πήγαινα πολύ ευχαρίστως σε μία εκπομπή να το κάνω. Από τη στιγμή που δε θέλω να το κάνω αυτό, γιατί δεν το σέβεστε και έρχεστε έξω από το σπίτι και περιμένετε ώρες ολόκληρες μέσα στο κρύο;". Είτε ο δημοσιογράφος, είτε ο εικονολήπτης χάνει από αυτό. Δηλαδή ο άλλος σπούδασε για να στήνει καρτέρια στις πλατείες για το πότε θα έρθει αυτός που παρακολουθούμε για να του πάρουμε μία δήλωση;" ανέφερε ο Άρης Σερβετάλης.


"Το συμπέρασμα είναι ότι είναι έτσι το σύστημα, είναι έτσι η κατάσταση που έχουμε φτιάξει που μας παρασέρνει και δεν έχουμε τη δυνατότητα να αντισταθούμε και βάζουμε συνεχώς δικαιολογίες. Όπως τότε είπα σε αυτό το παιδί, που έπιασα κάτω από το σπίτι μου, ότι δεν είναι αυτή η δουλειά του και μου απάντησε "αυτή είναι η δουλειά μου". Φυσικά και ένιωθα ενοχή, είναι ταλαιπωρία. Εγώ δε θα δεχόμουν να το κάνω αυτό" κατέληξε ο Άρης Σερβετάλης στο Στούντιο 4.

Ο ίδιος αποκάλυψε, μάλιστα ότι δυσκολεύτηκε πολύ να διαχειριστεί την αναγνωρισιμότητα που προέκυψε από την εμφάνισή του στη δημοφιλή σειρά "Είσαι το Ταίρι μου”, ενώ μάλιστα φοβήθηκε ότι θα έχανε τον εαυτό του μέσα σε όλο αυτό. Ως εκ τούτου, ο ηθοποιός μπήκε σε μια διαδικασία πνευματικής αναζήτησης, που τον οδήγησε στον θεό.

"Όλο αυτό μου φαινόταν ξένο και λέω ‘Τι κάνω ρε παιδιά’; […] Στην θρησκεία βρήκα την συνταγή για να γνωρίσω τον εαυτό μου. Κατά την άποψή μου είμαστε ακατήχητοι, δηλαδή δεν γνωρίζουμε τι σημαίνει ορθοδοξία. Έχουμε ένα τίτλο ότι όλα αυτά είναι συντηρητικά, οπισθοδρομικά… Όσο πιο βαθιά μπαίνεις σε αυτή τη διαδικασία αναγνωρίζεις ότι ο άνθρωπος είναι ένα μυστήριο, επομένως αυτή η σχέση με τον Θεό σε ανατροφοδοτεί και βλέπεις τα πράγματα με έναν άλλο τρόπο και δεν καλύπτεσαι. Εγώ πριν βρω τον Χριστό έλεγα πως για όλα έφταιγαν οι άλλοι, αλλά τώρα βλέπω ότι όλα αυτά ήταν δικαιολογίες επειδή δεν ήθελα να αντιμετωπίσω κάποια πράγματα", αποκάλυψε ο ηθοποιός.

Τι αποκάλυψε ο Άρης Σερβετάλης για την απόφασή του να αποσυρθεί από την θεατρική του παράσταση λόγω των μέτρων κατά του κορονοϊού

Ο γνωστός ηθοποιός ρωτήθηκε πόσο χρόνο χρειάστηκε προκειμένου να πάρει την απόφαση να μην συμμετάσχει στην παράσταση που πρωταγωνιστούσε, λόγω των μέτρων κατά του κορονοϊού που απαγόρευαν τότε την είσοδο των ανεμβολίαστων στα θέατρα. Υπενθυμίζουμε ότι η απόφασή του αυτή ήταν αμφιλεγόμενη και είχε διχάσει μεγάλο μέρος του πληθυσμού.

"Στην συγκεκριμένη περίπτωση η παράσταση είχε οργανωθεί 6 μήνες πριν παρθεί αυτή η απόφαση από την κυβέρνηση να διαχωρίζονται οι θεατές σε εμβολιασμένους και μη και τα θέατρα να έχουν αυτό τον διαχωρισμό. Είχα πει τότε στην παραγωγή και στον καλλιτεχνικό διευθυντή ότι εγώ δε μπορώ να το υποστηρίξω, δε μπορώ να συμμετέχω σε αυτό. Μου είπαν ότι αυτό είναι τρέλα [σ.σ.: ο διαχωρισμός], δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει και τα λοιπά… Ε, έγινε και είπα παιδιά, πρέπει να φύγω. Κάθε απόφαση έχει ένα κομμάτι κόστους, γιατί ο άλλος μπορεί να μην το καταλάβει αυτό που έκανα. Η απόφασή μου ήταν απελευθερωτική από την άποψη ότι έκανα αυτό που αισθανόμουν ως σωστό”, απάντησε ο Άρης Σερβετάλης.

Ερωτηθείς πώς ζυγίζει κάθε φορά τις σκέψεις του προτού πάρει την κάθε απόφαση, λαμβάνοντας υπόψη ότι με κάθε απόφαση μπορεί να στεναχωρηθεί μια μερίδα ανθρώπων, ο ίδιος απάντησε: "Κι εγώ στενοχωριέμαι, σε μια απόφαση που παίρνω που είναι αρκετά σοβαρή και δεν επηρεάζει μόνο τον εαυτό μου, αλλά και άλλους ανθρώπους, εκεί ζυγίζεις τι είναι το πιο σημαντικό. Εγώ θεωρώ ότι για μια κοινωνία, το να διαχωρίζονται οι άνθρωποι είναι κάτι που εμένα δεν με αντιπροσωπεύει”.


 thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου