Από την ορκωμοσία μου ως Επίκουρος καθηγητής στη σχολή Γεωπονίας του Πανεπιστημίου
Ιωαννίνων, και την συμμετοχή μου, ως πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής, στο 39ο ετήσιο επιστημονικό συνέδριο της Ελληνικής Ζωοτεχνικής Εταιρείας που διεξήχθη στα Ιωάννινα με μεγάλη επιτυχία.
Ο Δρυμιώτης εκνευρίζει τώρα το... Μαξίμου!
Πριν από 1 ώρα















Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου