Ξεκινά από σήμερα Δευτέρα η αξιολόγηση των δημόσιων νοσοκομείων από τους ασθενείς όπως είχε ανακοινώσει από κοινού το Υπ. Υγείας και
Έναρξη Υποβολής Αιτήσεων Επιδοτούμενου Προγράμματος Κατάρτισης και
Πιστοποίησης Ανέργων στα Γρεβενά
Πριν από 39 δευτερόλεπτα















