ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

«Έχω να κάνω ΣEΞ με άντρα 9 χρόνια» είπε κ άφησε τη Μπαλατσινού... ΠΑΓΑΚΙ! (vid)



 Η παρουσιάστρια..

Ελένη Ψυχούλη αποκάλυψε στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου ότι έχει να κάνει σeξ 8-9 χρόνια.
«Στους έρωτες πως είσαι;» ρώτησε η Τζένη Μπαλατσινού την καλεσμένη της, Ελένη Ψυχούλη.
«Δεν ξέρω έχω κόψει επαφές ρε Τζένη μου!», απάντησε η παρουσιάστρια του Chef στον αέρα.
"Μπορώ να κάνω πολλά υπέροχα πράγματα στη ζωή μου, αλλά δεν το έχω με τις σχέσεις" τόνισε.
«Η Βίσση έχει κλείσει μια πενταετία. Εσύ;», ζήτησε διευκρίνηση ο Πέτρος Κωστόπουλος και τότε ήρθε η αποκάλυψη: «Νομίζω παραπάνω... 8 - 9 χρόνια»!

Η Ελένη Ψυχούλη τόνισε ότι μιλάει για σeξ και όχι για δεσμό, αν και παραδέχτηκε ότι έκανε ένα μικρό διάλειμμα.

 

kamikaze

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου