VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024

Ήθελαν να το κρατήσουν κρυφό και κυκλοφόρησαν το προσκλητήριο: Παντρεύεται πασίγνωστος Έλληνας τραγουδιστής


Γνωστό ζευγάρι της ελληνικής showbiz ετοιμάζεται να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας, και η εκπομπή “Happy Day” παρουσίασε το προσκλητήριο του γάμου.
Το μυστήριο θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου, στις 19:30, στον Ιερό Ναό της Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη.

Το ζευγάρι, που είχε ήδη παντρευτεί με πολιτικό γάμο μέσα στο 2023, πριν από τη γέννηση του πρώτου τους παιδιού, είναι έτοιμο να επισημοποιήσει τη σχέση του και με θρησκευτικό γάμο.

Το διάσημο ζευγάρι που θα ενωθεί σύντομα με τα δεσμά του γάμου


Πρόκειται για τον Σάκη Αρσενίου και τη Λαμπρινή Πλεύρη, με την εκπομπή “Happy Day” να εξασφαλίζει το προσκλητήριο της σημαντικής αυτής ημέρας.




Δείτε το προσκλητήριο του γάμου τους:



Σάκης Αρσενίου: Το νέο κεφάλαιο στην ζωή του και ο ερχομός του γιού του

Ο Σάκης Αρσενίου είχε δηλώσει για το νέο κεφάλαιο που άνοιξε στη ζωή του: «Είμαι πολύ χαρούμενος για τον γιο μου, είναι μια καινούρια ζωή. Η σύζυγός μου είναι πραγματικά καλή μάνα, είναι και μικρή σε ηλικία, αλλά είναι σούπερ μαμά. Δεν σκέφτηκα από την αρχή ότι θέλω να κάνω παιδιά μαζί της, της το έχω πει κιόλας. Είχαμε μια φουσκωμένη κοιλίτσα και τώρα χαϊδεύουμε τον μικρό δίπλα μας.

Το παιδί μοιάζει στον πατέρα μου και έχει και το όνομά του. Θα γίνει γάμος και βάπτιση μαζί. Ήμουν μέσα στον τοκετό ήταν φοβερή εμπειρία. Όταν ήρθε ο γιος μου και τον πήραμε αγκαλιά συγκινήθηκα, την ημέρα του εξιτηρίου ήταν τα γενέθλιά μου
». 

 enimerotiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου