Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

F1: Ο Sebastian Vettel πήρε την pole στον αγώνα της πατρίδας του με απειροελάχιστη διαφορά

Οι κατατακτήριες δοκιμές του Γερμανικού Grand Prix ήταν ιδιαίτερα συναρπαστικές και η pole position κρίθηκε κυριολεκτικά στο χιλιοστό του δευτερολέπτου... Θριαμβευτής ήταν ο Sebastian Vettel, ο οποίος κατάφερε να κερδίσει έναν εντυπωσιακό Fernando Alonso για 2 χιλιοστά και θα εκκινήσει τον αγώνα της πατρίδας του από την pole position. Ο Ισπανός της Ferrari έδειχνε ικανός να πάρει την pole και έχασε στις λεπτομέρειες, έδειξε όμως ότι θα είναι ισχυρός διεκδικητής της νίκης στον αυριανό αγώνα. Ο Felipe Massa επιβεβαίωσε την καλή φόρμα της Scuderia και θα εκκινήσει από την 3η θέση του grid, έχοντας δίπλα του τον Mark Webber. Ακολούθησαν οι Button, Hamilton, Kubica, Barrichello, Rosberg και Hulkenberg.

1ο μέρος (Q1)

Η περίοδος των κατατακτηρίων ξεκίνησε χωρίς να βρέχει και με την πίστα στεγνή, εκτός από ελάχιστα σημεία στα οποία υπήρχε ακόμα λίγη υγρασία. Τα μονοθέσια άρχισαν να βγαίνουν με τα σκληρά ελαστικά. Οι Ferrari των Fernando Alonso και Felipe Massa έθεσαν αρχικά το ρυθμό αλλά μόλις 5 λεπτά μετά την έναρξη η διαδιακασία διακόπηκε. Ο Tonio Liuzzi πάτησε βαθιά στο κερμπ στην τελευταία στροφή, όπου προφανώς υπήρχε ακόμα νερό και γλιστρούσε, έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου της Force India και έπεσε με μεγάλη ταχύτητα στο pit wall. Ο Ιταλός βγήκε ανέπαφος αλλά η περίοδος για αυτόν ολοκληρώθηκε άδοξα.

Λίγα λεπτά αργότερα το μονοθέσιο και τα θραύσματα που άφησε στην πίστα απομακρύνθηκαν και άναψε ξανά το πράσινο φως στην έξοδο του pit lane, όπου περίμεναν μια σειρά από μονοθέσια για να ξαναβγούν στην πίστα. Ο Lewis Hamilton κινήθηκε ταχύτατα με τα σκληρά ελαστικά και ανέβηκε πρώτος, με ένα χρόνο στο 1:15.5 αλλά λίγο αργότερα ο Sebastian Vettel ήταν ακόμα ταχύτερος και πήρε αυτός την πρώτη θέση ενώ ο Mark Webber ανέβηκε 2ος.

Όλα αυτά συνέβαιναν μέχρι να ξαναβγεί στην πίστα το Fernando Alonso, o οποίος με έναν πολύ γρήγορο γύρο έσπασε το 1:15 για πρώτη φορά αυτό το 3ήμερο και φυσιολογικά ανέβηκε στην πρώτη θέση. Αρκετά γρήγορος εμφανίστηκε και ο Felipe Massa, ο οποίος έφτασε μέχρι την 3η θέση πίσω από τον Vettel και μπροστά από τον Webber.

Το ενδιαφέρον για τους 7 οδηγούς που δεν θα κατάφερναν να συνεχίσουν στο Q2 ήταν κάπως μειωμένο, καθώς εκτός από την έξοδο του Liuzzi υπήρχε και άλλη απώλεια. Ο Lucas di Grassi δεν κατάφερε καν να κάνει την προσπάθειά του λόγω ενός προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων του μονοθεσίου της Virgin, που τον κράτησε καθηλωμένο στο γκαράζ. Έτσι, μόλις ολοκληρώθηκαν τα 20 λεπτά οι Trulli, Kovalainen, Glock, Senna, Liuzzi, Yamamoto και Di Grassi σχημάτισαν την 7άδα που δεν συνέχισε στις κατατακτήριες.

2ο μέρος (Q2)

Το Q2 είχε ασφαλώς μεγαλύτερη κρισιμότητα και σημασία καθώς σε αυτά τα 15 λεπτά θα σχηματιζόταν η τελική 10άδα. Οι περισσότεροι -κυρίως οι κορυφαίοι- επέλεξαν να ξεκινήσουν με τα σκληρά ελαστικά και να συνεχίσουν αργότερα με τα μαλακά ενώ όλοι ήξεραν ότι θα παλέψουν σκληρά για μια θέση στη 10άδα βγήκαν από την αρχή με τα μαλακά.

Ο Fernando Alonso έδειξε από νωρίς τις προθέσεις του και ανέβηκε στην πρώτη θέση κατεβάζοντας ακόμα περισσότερο το χρόνο. Λίγο αργότερα ο Felipe Massa κινήθηκε ακόμα ταχύτερα, με τον Βραζιλιάνο όμως να φορά τα πολύ μαλακά ελαστικά, σε αντίθεση με τον Ισπανό που είχε κάνει το χρόνο του με τα σκληρά. Πίσω από τις Ferrari βρίσκονταν οι Red Bull των Webber και ακολουθούσε ο Lewis Hamilton.

Στα τελευταία λεπτά ο Alonso βγήκε με τα μαλακά ελαστικά και αμέσως έριξε ακόμα περισσότερο το χρόνο, περνώντας στην 1η θέση με διαφορά 4 δεκάτων από τον Massa. Σε δύσκολη θέση όμως βρίσκονταν οι οδηγοί της Mercedes, που μπαίνοντας στο τελευταίο λεπτό βρίσκονταν εκτός δεκάδας. Ο Rosberg κατάφερε να πάρει τη 10η θέση, όχι όμως και ο Michael Schumacher, ο οποίος είδε την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή τον Nico Hulkenberg να ανεβαίνει 8ος και να τον ρίχνει στην 11η θέση. Ο Schumacher έχασε τη 10η θέση για μόλις 8 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Την ώρα που ο Alonso παρέμενε στην κορυφή και οι Red Bull των Vettel και Webber ανέβαιναν στη 2η και 3η θέση αντίστοιχα, τον Schumacher ακολουθούσαν στα pit για να δουν τη συνέχεια από τις οθόνες οι Kobayashi, Petrov, Sutil, De la Rosa, Alguersuari και Buemi.

3ο μέρος (Q3)

Τα 10 λεπτά του Q3 ξεκίνησαν με όσους τα παρακολουθούσαν να καρδιοχτυπούν πριν ακόμα από το ξεκίνημά τους και να περιμένουν τη μεγάλη μάχη. Οι οδηγοί βγήκαν για την πρώτη τους προσπάθεια με τον Mark Webber να γράφει πρώτος χρόνο αλλά τον Fernando Alonso να σπάει τα χρονόμετρα και μαζί το 1:14, αφήνοντας πίσω του 4 δέκατα τον Αυστραλό. Λίγο αργότερα ο Sebastian Vettel έκανε έναν επίσης εκπληκτικό γύρο αλλά δεν κατάφερε να περάσει τον Ισπανό, μένοντας μόλις 34 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω του. Τον 3ο Webber ακολουθούσαν οι Hamilton, Massa και Button.

Μετά την πρώτη προσπάθεια οι οδηγοί μπήκαν στα pit για φρέσκα ελαστικά και για να ετοιμαστούν για το γύρο στον οποίο θα τα έδιναν όλα. Οι διεκδικητές της pole βγήκαν στην πίστα με την εξής σειρά: Webber, Button, Hamilton, Vettel, Massa και Alonso. Πρώτος μίλησε ο Vettel, ο οποίος έριξε τον προηγούμενο χρόνο του Alonso και ανέβηκε στην πρώτη θέση. Όλοι περίμεναν την απάντηση του Alonso, η οποία όμως δεν ήρθε τελικά. Ο Ισπανός προσπάθησε αλλά έμεινε 2 χιλιοστά πίσω από τον Γερμανό και περιορίστηκε στη 2η θέση του grid. Ο Felipe Massa πήρε την 3η θέση, αφήνοντας στην 4η τον Mark Webber. Ακολούθησαν οι Button, Hamilton, Kubica, Barrichello, Rosberg και Hulkenberg.

Ένας ιδιαίτερα συναρπαστικός αγώνας προβλέπεται για αύριο, με τους πρώτους να μην έχουν ουσιαστικά διαφορά και τους υπόλοιπους να ακολουθούν από κοντά. Η εκκίνηση θα δοθεί στις 15:00 ώρα Ελλάδας

Αποτελέσματα


Θ. Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφ. < > Γ.
1 S. Vettel RED BULL 1:13.791

22
2 F. Alonso FERRARI 1:13.793 0.002
22
3 F. Massa FERRARI 1:14.290 0.499 0.497 24
4 M. Webber RED BULL 1:14.347 0.556 0.057 25
5 J. Button MCLAREN 1:14.427 0.636 0.08 23
6 L. Hamilton MCLAREN 1:14.566 0.775 0.139 20
7 R. Kubica RENAULT 1:15.079 1.288 0.513 23
8 R. Barrichello WILLIAMS 1:15.109 1.318 0.03 25
9 N. Rosberg MERCEDES 1:15.179 1.388 0.07 25
10 N. Hulkenberg WILLIAMS 1:15.339 1.548 0.16 22
11 M. Schumacher MERCEDES 1:15.026

18
12 K. Kobayashi SAUBER 1:15.084

12
13 V. Petrov RENAULT 1:15.307

17
14 A. Sutil FORCE INDIA 1:15.467

16
15 P. de la Rosa SAUBER 1:15.550

11
16 J. Alguersuari TORO ROSSO 1:15.588

14
17 S. Buemi TORO ROSSO 1:15.974

15
18 J. Trulli LOTUS 1:17.583

12
19 H. Kovalainen LOTUS 1:18.300

11
20 T. Glock VIRGIN 1:18.343

6
21 B. Senna HRT 1:18.592

10
22 V. Liuzzi FORCE INDIA 1:18.952

3
23 S. Yamamoto HRT 1:19.844

11
24 L. di Grassi VIRGIN

1
msfree

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου