VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2024

"Στον παππού μου ΚΥΡΙΑΚΟ- ΓΙΑΚΑ ΣΙΟΥΛΑ από το Σπήλαιο Γρεβενών που έφυγε από κοντά μας".. - Γράφει η εγγονή Ειρήνη

Παππού.. έφυγες τελικά.. 
"Του Θεού να γένει" έλεγες πάντα εσύ και αυτό θα πω κι εγώ τώρα που σε χάνω ..

Ένας και μοναδικός!
Ο ορισμός του παππού.
Παλικάρι και βράχος σε όλα!
Γενναίος, μπροστάρης, δεν φοβήθηκες ποτέ κανέναν και τίποτα!
Πρότυπο δύναμης , αντοχής και απροϋπόθετης αγάπης για μένα και όλη την οικογένεια σου!
Ξεκίνησες από το μηδέν και τα έκανες όλα!
Από πάντα και για πάντα στην καρδιά μου...
Η μόνη φορά που με στεναχώρησες παππού είναι αυτή.. και ξέρω ότι αν μπορούσες ούτε και τώρα θα το έκανες.
Σε ευχαριστώ, σε αγαπώ, σου ζητώ συγνώμη αν σε έχω στεναχωρήσει καμία φορά και εννοείτε δεν σε ξεχνώ .

 
 
Χαραγμένες όλες οι στιγμές μέσα μου βαθιά παππού..
Τιμή και ευγνωμοσύνη για όλα αυτά τα χρόνια που σε χάρισε ο Θεός σε εμένα!
Συνεχίζω με όσα πολύτιμα με δίδαξες με τη ζωή σου μέχρι τις τελευταίες σου στιγμές .
Κύριε Ιησού Χριστέ ανάπαυσε την ψυχή του δούλου σου Κυριάκου, προσεύχομαι.
Μόνο έτσι αντέχω εγώ να αποχαιρετήσω εσένα πολύ πολύ πολυαγαπημένε μου.
Καλή αντάμωση να έχεις με την πατρική σου οικογένεια.

Λείπεις πάρα πολύ..
..

Ειρήνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου